操普通話阿姐打尖搭小巴唔肯扯 正氣司機拒開車妙乘客施計引走

操普通話阿姐打尖搭小巴唔肯扯 正氣司機拒開車妙乘客施計引走

一名旅遊女網紅Hadee今日在其Facebook專頁「哈弟Hadee-我由乜乜徒步到乜乜」出帖,指自己元旦日半夜在荃灣乘搭小巴回家時,遇到一名霸道「普通話阿姐」打尖搶搭小巴,被司機揭發後又拒絕離開小巴,結果司機熄匙拒絕開車,一名乘客其後更將該名「普通話阿姐」之手機奪去,放到小巴之外,迫使該名阿姐離開小巴,讓不少網民留言讚好。 

Hadee指當時有近50人在排隊等小巴,自己上車後一名普通話阿姐突然打尖衝上車,司機要求對方下車時指,「呢度係香港,唔係大陸,落返去排隊啦!」,但該位阿姐仍拒絕下車,司機一度熄匙拒絕開車,經過一番擾攘,一位車上肥仔乘客突然奪去普通話阿姐之手機,放到車外地上,當普通話阿姐離開小巴取回手機時,司機即極速撻匙開車離開。 

不少網民都留言表示曾遇到相類似經驗,又大讚該名小巴司機正氣及肥仔乘客醒目。有網民表示若「香港人成日咁團結就有救」,也有網民指,「呢D就係香港精神囉!睇完篇嘢心情都特別好!希望來年全港齊齊對不公平要大大聲say NO!」。


(圖片來源:Facebook專頁「哈弟Hadee-我由乜乜徒步到乜乜」截圖)



讀者回應
相關文章