有些人,絕對不能共赴難

有些人,絕對不能共赴難


傳說這個地方有一條赤色妖蛇,出沒地點無人說得準,因為,見過牠的人,也會性命不保。

一日,一班遊人不理這個傳聞,挑戰一條人跡罕至的山徑。川文一直跟隨大隊,目的地是那裡,不清楚,沿路走過什麼地方,不知道。

「真係唔使擔心?聽講真係有妖蛇㗎喎。」走在後排,只懂跟隨大隊的川文開始對這種一無所知感到不安。

「你而家係咪唔信大隊先,成班人要一條心先可以行到終點,你咁多疑慮,對成件事無好處。」最先開口的是寶輝,只要任何人對團隊有所懷疑,就會第一時間走出來回應。

「但我哋而家行緊條路可能有危險,想睇下係咪應該行落去啫⋯⋯」川文嘀咕。

「你即係話我哋行錯路啦!你係咪鬼,想我哋成班人盪失路,俾妖蛇食落肚!」寶輝特意說得大聲,讓前排不知就裡的人以為川文真的是鬼,眾人紛紛投以厭惡的眼神,勢孤力弱的川文被壓下了。

棒子之後,就是蘿蔔。這時候,卓琳走到川文身邊加以安慰。

「我哋唔係話你係鬼,不過咁喎,你喺成班人面前講埋啲咁嘢,好難唔懷疑你㗎嘛,係你令我哋誤會你咋。」卓琳用溫柔的語氣說著歪理,卻有著無比效力。

「咁好啦,我以後會注意,唔會再講呢啲嘢。」川文竟然真心認定自己理虧在先,道起歉來。

三人說著說著,不知不覺跟大隊走失了,寶輝馬上提議抄捷徑。

「唔好喎,萬一真係行錯路,返唔到轉頭㗎!」川文又一次用理性去質疑。

「我十年前行山嗰陣你喺邊?你憑咩質疑我,咁你話我知點樣行捷徑先唔會有事啦!」寶輝只有氣勢沒有理據的反擊令川文無言。

「好好地有大路唔行,咩事要行捷徑先?」川文仍想理性討論。

卓琳這時候加入:「你唔好咁固執啦!而家最重要嘅係團結!」矛頭直指川文。

「團結」「固執」這些字,就如魔法一樣,川文失去了思想上的防衛,

「咁好啦,你哋點話點好。」決定把自己的未來交到這些人手上。

三人在小路走了不久,濃霧從四方八面飄來,眾人感到異樣。

「嘩!赤色妖蛇呀!」卓琳大叫,川文不知就裡,被二人推到前排。

只見妖蛇望著三人,仰首吐舌,慢慢接近。「喂!唔好推呀!」川文大叫。

「你唔好叫得咁大聲呀,激嬲妖蛇,大家都無運行㗎!」寶輝警告川文。

「嗱!古有佛陀割肉餵鷹。你應該抱持呢種態度。」卓琳推著川文背脊。

「個故事係割自己啲肉,唔係自己去叫人割肉喎!」混亂間,川文也蠢不了。

「咁我講完,你咪應該自動自覺囉!呢啲大愛精神你唔係唔肯付出下話!」卓琳歪理攻擊。

「你又唔去實踐呢啲大愛精神?!」川文反擊。

「你係咪男人嚟㗎!男人老狗同個女人嘈!」卓琳使出必殺技,就是女人要更平等的「男女平等」。

「呢個時候我哋要團結,咁啦!我哋擲公字決定啦!」寶輝又嘗試充當話事人。

「好啦!」川文認為是公平方案。

三人看著寶輝手中三枚硬幣,「嗱!擲到三個公,你犧牲自己衝上去。」川文點頭。

開,兩公一字。「好,我哋再擲過。」寶輝即時大叫。

「今次到你。」川文以為今次擲出三公就是寶輝去。

「咩呀!擲到三公,你咪要去囉!」寶輝懶洋洋地更正,川文瞪大了眼。

「喂!你唔係要我去下話?我女人嚟㗎!」卓琳又再祭出屬於她的女性主義。

「嗰三個銀仔我拎出嚟㗎,你仲想同我計?你喺度阿之阿佐,條妖蛇最高興㗎!」寶輝說得大義凜然。

「激嬲又唔敢,高興你又知!我X你啦!」川文終於忍不住發難,一手打翻寶輝手中的三枚硬幣,「你破壞團結……」寶輝卓琳齊聲說完,就把川文推開。

妖蛇把握機會,閃身上前把川文咬死,剩下二人嚇得目定口呆。放下死去的川文,轉去打量二人。二人不知所措,只管站得定定。

妖蛇在二人身邊不停徘徊,蛇類獨有的體溫探測竟然絲毫沒有人類應有的溫度反應,奇怪眼前兩件人形物體竟跟自己一樣是冷血動物,便只向二人大吼一聲,作為一個宣示主權的威嚇,就帶著川文的屍首退回濃霧之中。

寶輝、卓琳二人就在慌張的叫聲中拔腿狂奔。此後,更打著「憑理性驅趕妖蛇的生環者」這個旗號,不斷帶著無知的遊人在山中亂跑。


讀者回應