孤獨的劣食家--沒有抹茶味的抹茶心太軟

孤獨的劣食家--沒有抹茶味的抹茶心太軟



今日放工行經葵芳,醒起一間 openrice 上廣受劣評嘅甜品店「甜牙牙」,評論話佢哋啲心太軟雖然個外表好靚,但食落又苦又酸,好能夠反映倒失戀少女嘅心情,咁啱心情不佳,我決定去挑戰吓!希望佢能夠刺激一下我嘅味蕾,令我重新振作!



甜牙牙嘅裝修以木為主,走清新風格,可惜啲櫈太細張,應該唔鼓勵大家坐低慢慢食傾吓偈。不過香港係咁架啦,地貴租貴,食完好走喇!接多一檯得一檯呀。



我想試嘅就係呢個$48嘅完熟 Classic 心太軟,但落單時店員好熱心,建議我試佢地嘅新出品,$68抹茶心太軟。咁既然新出品,比個機會你平反一下都好!於是我最後點咗個抹茶心大軟。



店員一早話我知要等20分鐘,所以等得比較耐,但都可以接受。玩咗一陣facebook之後,抹茶心太軟嚟喇!



「................」
我係咪暴露咗身份?點解佢比舊炭我?係咪怕我失望?Menu上面嗰份抹茶心太軟明明係焗得鬆鬆脆脆,淺淺嘅綠色外皮印上一個精緻嘅星星圖案,再灑上甜蜜嘅糖霜咁樣樣架。典解,典解我嗰舊係純黑色。

OK,舊心太軟咁黑,佢應該最差只係同普通心太軟一樣味,可能仲充滿濃郁嘅朱古力呢?唔好咁快下定論!我一邊鼓勵自己,一邊小心奕奕咁用叉將心太軟分開。

我知道係抹茶,佢入面啲醬係深綠色好正常,大家唔好鼓躁住!等我試吓味先!



外皮熱辣辣,脆脆哋有陣燶味,入面嘅抹茶朱古力好特別,又甜又苦又酸,就係冇抹茶味。配合埋一齊,果然集齊少女失戀果種氣憤(燶)、回憶(甜)、傷心(苦)、妒忌(酸)嘅味道!不過,如果真係失戀,勸妳都係食餐好氹吓自己好過嘞。

日期:2015年5月13日
時間:12:35pm
價錢:$68
地址:葵芳新都會廣場167號店舖


讀者回應