收返香港,變了收埋香港

收返香港,變了收埋香港


香港,在1997年被中國收返。在2021年被收埋。

廣東話的「收埋」,是收藏好、不公開給別人觀看,以及留給自己私用的意思。

例如「你屙兀尿就收埋碌賓周啦,條巷仲有人行嘎,你撚揈揈好好睇咩?」又或者「喂,阿女你屎忽罅都露咗出嚟喇,用衫尾冚住先啦!收埋個八月十五啦,家下貪好睇咩?」收收埋埋,是不給人看,「你做乜收收埋埋啫?你有嘢唔畀得我知咩?有嘢咪講出來大家商量下囉!」

「埋」是語詞,也帶有實詞的埋入土裡之意思。而做埋、睇埋、埋尾、埋年,不是埋入土裡,而是做完,又或者順道額外做完、終於搞得掂。

自己不想做,就說「你做埋我嗰份啦!」至於「收埋」,就是之前露出一橛出來,不大好看,於是要收埋。有家長覺得女兒出去拋頭露面,與外人眉來眼去,有失家風,於是要由街頭收埋入屋,好好調教,第二時出外就密密實實,不會辱沒祖宗。

今年共產黨決定收埋香港啦。

在共產黨眼中,是看不到香港在1842年至1997年這段時間的。共產黨只看到香港在1997年是零歲,去到2019年,就是廿二歲,竟然「反送中」,而且同鬼佬眉來眼去,又舉美國旗,唱美國歌,去美國遊說,實在羞家!於是火都嚟埋,即刻收返香港,不准民主選舉,沒收護照,不准離境;而且狂搞防疫,令香港人出門寸步難行,並要戴口罩掩蓋面容,不准勾三搭四。搞完油麻地天水圍就搞半山區,趕走啲鬼佬鬼婆,將香港收埋自己做。

如果香港真的是二十幾歲的小閨女,祖國收埋來自己玩,閉門一家親,還是情有可原;奈何香港其實已經一百幾十歲,而且香港也不是做小姐,而是專門做老鴇、做龜婆,在中國和美國之間扯皮條。將百幾歲的鴇母老妖精收埋入房自用,八十幾歲嘅阿伯玩一百幾十歲嘅阿婆,悶燒柴火煲老藕,將國際妓院弄得蕭條,趕走所有妓女,自己包養個老虔婆,立個愛國貞節牌坊,不知是打甚麼算盤呢?


(編按:本文刊載於熱血時報印刷版第92期。熱血時報印刷版訂閱連結:http://www.passiontimes.hk/4.0/regform.php


讀者回應
相關文章