所有細路取消放暑假,邊個最開心?

所有細路取消放暑假,邊個最開心?



離暑假仲有兩個月,今個 weekend,有700幾個家長喺沙田致臻研習社,通宵排隊報暑期補習班,香港人真係咁鐘意排隊?
 
「咁多人排,實係好野」
 
求吓你話我知,而家有咩唔使排?
→ 住公屋要排,買私樓要排,買骨灰龕都要排。
→ 朝早買 M 記排到輪候公屋咁,weekend 去咖啡弄 high tea 排到輪街症咁排出街,夜晚宵夜食綠茶雪糕都要排,我就食唔出綠茶雪糕有咩唔同,都係元氣壽司綠茶粉開出來嗰種味。
→ 好啦,幼稚園又排,小學又排,而家暑期補習班都要排通宵嘅。
--------------------
 
700人排,哈利波特讀過呀?讀完係唔係佛地魔都唔夠我砌?
 
我唔信學校可以一夜成名,口碑係好似強積金咁要滾存。我識咁多老師朋友,識咁多「沙田友」,我周圍問,都唔知有呢間野。
 
上返佢網站,小學暑期班,補晒中英數,一星期返三日,每日個半鐘左右。內容冇詳細講,主要係來年中英數嘅重點課程,答題技巧。單靠口碑,間補習社可以吸到700人早兩個月排隊報。係唔係報升小六班,補完直升大學?
 
新聞訪問家長,家長話補習社教啲野其他地方學唔到,補習社經常超時,考試期間朝十晚十操練模擬試卷。原來OT就係好野,唔怪得我公司呀姐成日覺得O咗T先係有做嘢,補習都要OT,係唔係要啲細路早啲面對殘酷嘅現實,小學開始練習OT嘅能耐?
--------------------
 
唔好輸喺起跑線上,咁條線到底喺邊?
 
根據 theory of 「執輸行頭慘過敗家」,總之唔理你有幾早,你都係遲。我嗰個年代,足3歲先返學。唔知幾時開始,幼稚園有先修班,然後報幼稚園先修班要先上面試班。呢啲 pre pre pre 班點解愈推愈前?之前,Amanda Tann 18個月 BB 面試班大把人報,到底遲啲係唔係陀緊BB就要開始補習?
--------------------
 
暑假的意義:
 
我唔相信暑假的意義係要快人一步學晒啲野,而家好趕咩?話明抖暑,就畀個細路抖下啦,暑假報補習班,又學返學校啲嘢,不如唔好放暑假啦,家長直接向教育局動議一年上晒365日堂啦。
 
我最憎老師講「暑假唔可以玩創晒個心」,你都傻傻地,返學唔畀玩,放學又唔畀玩,暑假又唔可以玩,幾時先可以玩創個心?暑假我就係想玩創個心,我可以日日方力申咁學習游水4式,可以睇晒成套金庸,可以日日喺屋企玩 master chief,不停去公園撲蝶。
 
我幾時都企喺細路個邊,本身暑期作業已經係好冇人性,明明暑假可以玩到天昏地暗,係要個學生心掛掛,有手尾跟,你啲大人 annual leave 去旅行都唔想 check 公司 email 啦。暑期作業擺明亂做架啦,啲 MC 題,我睇都唔睇,我就平均分配晒啲 ABCD,根本暑期作業都應該取消啦,我 hea 做時,老師都係寫個 SEEN 架啦。
--------------------
 
當暑假變晒質:
 
→ 其實個700個家長可能好忙,暑假完全冇時間陪個細路,所以最好個細路 full schedule,忙過習近平。我好記得英皇個 Mani 講過,佢唔可以畀啲 artist 將賺錢嘅時間訓咗去咁嘥,而家啲家長就好似 Mani 管理 artist 咁,真係好有壓力。
 
→ 我唔明點解而家啲功課要親子做,自己的事自己做,拖埋呀媽落水真係冇人性。我又唔明點解啲功課要求增加學生體驗,要學生寫暑假呀媽帶咗你去邊玩,寫篇感受出來。搞到做功課同參加暑期活動好似 sales 跑數咁。
 
→ 我更加唔明點解一定要參加遊學團學英文。成班香港細路去到外國,又安排上同一班,同喺香港上堂有咩分別?
--------------------
 
暑假好心去玩啦,上地獄暑假補習班會造成心靈創傷呀...
 
700個家長排嘅補習社我就唔 PO 多次同人宣傳啦,我深信天下烏鴉一樣黑,間間補習社都係不停做作業,有個看更看住個細路做渣嘛。
 
至於我自己細個嗰時,做晒學校暑期作業,呀媽都還神。如果我係個細路,知道呀媽同我報呢啲班,要做 extra 暑期作業,我會嚇到瀨屎,成個暑假用包大人都唔掂呀。
 
--------------------
係唔係我早啲學,我就學得叻啲?
 
同大家分享下,我讀個間小學嘅「快人一步」制度。英文同數學科會比其他學校教快好多,有幾快?好似 fast forward 咁快,一年級會教到二年級上學期嘅書,如是者,二年級下學期就會教三年級上學期嘅書。六年級下學期,就會教中一上學期嘅書。
 
家長實覺得「快人一步」制度係德政,但好不幸,事實證明,大部份同學喺一年級個 fast forward 期都跟唔上。2年級上學期有部份同學宣佈 certified ,由2年級開始,之後5年都係陪太子讀書,「快人一步」制度成就精英嘅同時,真係死傷者眾,好多同學仔陪葬。

另附上次提及嘅Amanda Tann 18個月BB面試班文章:
http://www.passiontimes.hk/article/04-24-2015/22568


讀者回應