孤獨的劣食家 - 去pancake colours$66食個扒,係咁架啦

孤獨的劣食家 - 去pancake colours$66食個扒,係咁架啦



如果真心有留意開劣食的朋友,多多少少都聽過位於銅鑼灣金百利四樓的 pancake colours 大名,網上劣評不外乎話佢地服務態度差、食物難食、肉冇肉味咁上下,我覺得好奇怪,因為香港地其實大部分餐廳都係咁,到底有乜值得大家咁劣評呢?

於是,星期五趁lunch time, 我就忍不住好奇心,上去試一試。



一入到去,個裝修真係好悲劇,全場傢俬五顏六色,各據一方,有田園風有糖果色塑膠皮梳化有閃閃 disco 櫈有貴族風扶手椅......等等。但偏偏,個燈光卻係昏暗陰沉、而且一抬頭仲會見到鬼五馬六九唔搭八嘅巨型吊燈。

你知唔知個feel似乜?個feel就好似我去咗真實版嘅 Facebook page 二手傢俬電器專區咁。



侍應安排我坐咗響閃閃disco區,然後我叫咗個$60的肉眼扒餐。

個餐上得非常快,首先是白湯。



然後扒餐熱辣辣上枱



食完個扒,我想講句公道話。$60個扒餐,你想食到乜?

老老豆豆,去茶餐廳鋸扒,啲雪藏扒分分鐘雪咗幾十年仲老過你同我,食之前直頭要叫聲前輩先好起筷。

係,佢係又霉又冇肉味又落咗好多鬆肉粉,但係呢個價錢係食呢個味道咖啦!

係,佢啲薯菜又溶又濕,但係呢個價錢係食呢個味道咖啦!

細個逢生日先可以鋸嘅茶餐廳扒,咪同 pancake colours 一樣味?



大佬,埋單$66,你到底想食到啲乜?!

我甚至覺得大家好有必要上去觀摩一下佢個裝修,不過唔好打算用60蚊食到一份頂級牛扒囉。

日期:2015年5月22日
時間:12:30pm
地址:銅鑼灣金百利中心4樓
價錢:$66


讀者回應