小學生遇上巨人之後會點?家長請自己諗下啦!

小學生遇上巨人之後會點?家長請自己諗下啦!



就唔講政治同法治,以家長角度去睇間小學可能收三非單野。家長要啲乜?無非係個小朋友開心健康咁成長,讀書成績好。

Discovery 曾有一個節目,講小朋友成長的,最初一班小朋友自由喺一間大房玩,大家都會自由組合,各小組之間都會有良好互動。之後科學家比兩種顏色嘅衫比啲小朋友,一藍一唔記得 XD 當係一藍一紅吧。有趣的事發生了,就係原本好多小組嘅情況,收成兩大班,而原來同組嘅小朋友因件衫唔同色就會分開。個實驗表現小朋友的聚散會按人類天性,物以類聚,人以群分去做。

講番單嘢,如今高牆倒下了,進擊之巨人來了。即使老師同家長教啲小朋友點包容大愛,去接納新同學,但按人類天性,我哋已可預知將有不少同學杯葛巨人。巨人打人片廣泛流傳,我不認同網民所指是技安,技安本質都是好人,大雄有事係會捨身取義去幫朋友。我哋由片中見到的只是一個面露惡相,面目猙獰,追打無還擊力既惡霸!

試想想,如果你的子女同巨人同班會如何?一開始,不少小朋友隨著天性,會因年紀及身型之巨大差別而唔同佢玩;之後巨人發爛,欺負同學;順者生,有一班會變咗阿福咁當巨人係技安咁表面順從。而有些繼續唔想同巨人做朋友。肥仔嘅巨大差異及惡形惡相,其實就好似上面實驗中件衫嘅作用,成班同學由原本各小組及有互動,最終分裂變成兩大班。

作為一個普通家長,你可以唔理政治,甚至唔理法治,但你總不能唔理自已個小朋友嘅校園生活。你可以自欺欺人,話香港無事,但小朋友係最率性的,人性係人以群分,你點都唔能夠要求及改變到所有小朋友自欺去包容大愛個巨人,結果會點,你哋自己諗下啦!


讀者回應