總之後生仔呼吸都係錯

總之後生仔呼吸都係錯



呢個年代,年青係原罪。五六十後可任意批評,不求邏輯,妄顧事實,總之我看不過眼,你班年青人就是廢青,總之後生仔呼吸都係錯。

拜讀屈穎妍鴻文《芭蕉熱》,實在受益不少,仲嚇一跳,節錄如下:「我是那種不戴帽不打傘不塗防曬的人,所以邊行邊吹風扇的行為,我嫌麻煩,沒做過。我明白有些人實在怕熱,或者他/她的工作性質是日日站街,風扇必不可少。然而,今日芭蕉扇的過度氾濫,我又實在看不過眼。 街上碰到提着芭蕉扇的人,不少是青春少艾,有男有女。血氣方剛的年月,流一把汗,是新陳代謝,連熱一點的苦都受不了,將來如何成大事? 青春,本應是「捱得」的代名詞,今天,卻早跟嬌生慣養畫上等號。放下你的芭蕉扇吧,流一點汗、多吃點苦,來到冷氣間,你才會懂得感恩、懂得珍惜。 」 

原來XXX過度氾濫,就會看不過眼去批評年輕人。用手機會有幅射影響世界的,也過度氾濫的,也有很多年輕人用的,你會看不過眼嗎?你自己會唔會唔用?

原來吹下風扇,就難成大事,那吹吹冷氣,會否成為廢人?

原來青春就要「捱」,唔係你心目中的「捱」,就要被批,就要說成「嬌生慣養」。「 捱完你就感恩㗎喇後生仔」,咁樣?

原來屈女士可以漠視大家所知常識:後生仔血氣旺盛,最怕熱;人到中老年怕寒耐熱。總之我話後生仔「嬌生慣養」就係啦。

原來屈氏有神通,睇得出個個年輕的,都健康精壯,沒有隱疾,不怕晒傷中暑皮膚癌,體質一定適合去捱,總之你係後生仔就可以捱,同樣邏輯,所有後生仔在地鐵一定要讓座,骨有病腳有痛嗎?我看不到,總之你後生我就可以鬧你怕辛苦。

這種「總之病」、「 呢家啲後生真係唉」思想毒害漫延,老屎忽批鬥無日無之,除了以上提過的讓座,導致現在不少年輕人在地鐵只會站不敢坐(免得被放上網捱批),還出現於求職上,要求一百八十般武藝,但人工跟廿年前的一樣九千一萬,想叫價高點?「後生仔唔好咁大想頭,捱吓拎吓經驗先啦」。

當然還不只,佔領嗎?示威嗎?「總之係你班廢青唔努力,仲學人埋怨買唔到樓,咪去示威囉!我當年夠乜乜乜啦,你地唔捱吓唔識感恩!」

「嫌交通逼呀?總之你班後生仔努力啲咪有私家車囉;嫌食物貴呀?總之你捱多兩年咪加你2%人工囉;你做咩篤手機炒iPhone不務正業?我睇唔過眼喎;你做咩離開香港去Working Holiday咁吊兒郎當?留喺度跟我捱,之後飲啖(東江)水感恩呀!做咩你開會冇意見?總之班後生仔真係冇腦!點解你開會有野講?我聽唔明喎!咩潮流、新模式?我唔識,總之我食鹽多過你食屎,總之你冇資格出聲!」

也許不久將來,後生仔篤眼篤鼻到,連在面前行過呼吸都「我又實在看不過眼」。

如此抹黑、歧視下一代的垃圾思想,在主流傳媒日日散播,他們是毀掉香港未來的幫凶,殺子的劊子手。

(圖片來源:YouTube截圖

延伸:「總之我見唔到你就係冇」
http://www.passiontimes.hk/article/06-18-2014/16466


讀者回應