夏日怪異集(1)冷氣鬼

夏日怪異集(1)冷氣鬼


夏天為大地帶黎美腳,亦都帶嚟一種好奇怪的靈體。佢哋多數係一些人口密集地方出現。例如商場、超級市場、商店、巴士。

氣溫愈高,佢哋愈凶猛。

佢哋多數集體出動,佢哋十分高調,出現嘅時候你會在烈日當空的街上,突然在大街上,感到一陣涼風,當你走近。你會覺得全身被冷風包圍。

你頓時會倒抽一口冷氣。這時候你已經被佢地迷惑住,自自然然就會走進佢地懷中。直到佢地吸走我地陽氣,幸好這種妖道道行不深,被佢地吸走陽氣最多小病一場。

要對付這種靈體,最重要保持定力,不要受佢哋引誘。但萬一一發現自己已經鬼迷心竅,有一個方法可以保護自己免受傷害。這時候你要穿上一些陽氣重的衣物,例如熱血公民全黃色的外套。

用佢包裹身體,阻礙雪鬼由皮膚吸取我地的陽氣。之後你向東、南、西、北四個方向,字正腔圓咁大聲喊道:「冷氣走!冷氣走!冷氣走!」咁樣,邪靈就會被嚇退。

想知多啲都市傳說,咁要繼續留意夏日怪異集了~


(原文刊於第一期《熱血少年》週刊,於2014年8月1日發售。請支持文化抗共,訂閱《熱血少年》週刊:http://www.passiontimes.hk/?view=regform#comic


(圖片來源:KoKong vi Flicka


讀者回應