迎新特刊City改成Shitty 城大編委會被轟玩大咗

迎新特刊City改成Shitty 城大編委會被轟玩大咗


在求學時代,不少人都會為人改花名,但城大學生會編輯委員會於本月8日推出的《迎新特刊》,卻將城大的花名放上封面,就被批評為「玩大咗」。

Facebook專頁「CityU Secrets」日前貼文,指城大學生會編輯委員會日前出版的《迎新特刊》,封面貼上了膠紙,撕開後發現封面內有乾坤。特刊原先的封面上,見到「香港城市大學」被改及為「又一城市大學」,意指城大鄰近又一城,不過最大的爭議,是把英文「City」改成「Shitty」。有網民就留言批評「抽水抽到冇野好抽啊 編委?」。

城大學生會編輯委員會之後刊出了一篇英文聲明道歉,指本月9日收到校方的警告,指刊物上使用校徽的方式,可能會引起混淆(confusion might be caused),校方要求就事件道歉。聲明指刊物的歡迎辭出現人為錯誤及技術問題,決定停派有關刊物,並調查問題構成的原因。

然而,有關英文聲明被批評錯誤百出,如下款把「Students' Union」錯寫成「Student's Union」。

(CityU Secrets fb截圖)

【Statement regarding the Freshmen Guide】

Posted by 香港城市大學學生會編輯委員會 Editorial Board, CityU SU on Friday, 10 August 2018

咁多位freshmen早晨呀!歡迎你地呀!準備好迎接新嘅大學旅程未呀?唔知道當你踏入City果刻有咩感覺呢?如果對City有咩唔明白都可以黎LT15嘅booth搵我地呀!仲有迎新特刊囉添,希望佢會幫到你地啦! —————————— 迎新特...

Posted by 香港城市大學學生會編輯委員會 Editorial Board, CityU SU on Wednesday, 8 August 2018


讀者回應
相關文章