冰桶挑戰本屬美事 何解總有人存心找錯處

冰桶挑戰本屬美事 何解總有人存心找錯處



昨日,我跟很多人一樣,參與ice bucket challenge活動。開始時仲有啲疑惑,唔知其他人會唔會覺得我係玩?但因為自己細佬提名我,我一定撐。

當我真做時,搵冰、水桶,上網捐款時嘅過程中,感到出小小力就可以幫人,又點解要別人認同呢?片段分享之後,得到唔少人支持,但同時間卻有一位朋友同我講:「你浪費食水,你應該喺草地玩,當淋花草都好呀!」

我心裏有好多體會,點解當別人做好事時,有人會把好事變作批評?點解有人面對簡單,單純嘅關心時,就忽現大仁大義?點解一啲喜歡打水搶,去浸浴、推拿同去waterpark嘅人,會咁珍惜食水?

我承認有好多人因為玩,根本忘記冰桶挑戰本來意義。但係當人真心付出小小力時,點解要批評別人浪費呢?我哋真係要每時每刻,都要只有批判而不加思考嗎?

這事令我聯想起香港政治前途及自己信仰經歷。香港貧富問題,中共專政,民主受到威脅,但有人就會把焦點放在操行上,例如講唔講粗口。在信仰生活中,弟兄姊妹在艱難中,可能只係要一個關心、微笑、或一個祈禱,但係最後可能係一句:「你好耐冇返教會囉。」「佢咁樣點有資格做基督徒?」

其實我哋係唔係要做一個只係識找人錯處嘅人呢?我哋係唔係好難去看到別人嘅美事呢?誠實說話可以加上愛心嗎?我只係一個好普通,簡單嘅人。有需要嘅人,我哋要幫,唔開心嘅人,我哋會關心,That's it!!

住在 New York 的香港人

(youtube截圖)


讀者回應