何柱國稱公民提名或致黑社會可選特首

何柱國稱公民提名或致黑社會可選特首


全國政協常委、星島集團主席何柱國,今早(8月30日)出席無綫節目《講清講楚》時表示,北京政府不放心選出不愛國愛港的行政長官,更以黑社會舉例,指公民提名如果推舉出黑道中人選特首的話,不知會如何處理。

對於泛民擔心高門檻會造成篩選,何柱國認為泛民未必沒有機會出閘:「我覺得中央到而家都覺得泛民裡面有愛國嘅人喎,佢唔係不愛國喎,所以冇話限制唔俾佢出閘架,或者係佢自己驚呢?」何柱國續指,由愛國愛港人士做特首是「天公地道」,指不承認中國「又做嚟做乜先」。

何柱國更直言不認同公民提名:「如果係公民提名,香港會好亂。譬如咁講,香港有二十萬黑社會……據聞呀,咁佢梗推到個黑社會出嚟架,咁你又點處理呢?」

在兩年前的特首選舉期間,何柱國曾表態擔心由梁振英會令香港「一鋪清袋」,如今何柱國認為梁的福利政策克制,可以放心:「其實我係驚一個民粹主義出嚟買票,呢個係我最驚嘅,因為做政客最叻就係揼錢落去,啱唔啱呀?唔係佢錢嘛,人哋錢嚟買票買人歡心,但到今日呢,佢(梁振英)亦都好克制,他亦都花咗二百億喺民生嗰方面,為香港窮嘅人幫補,所以佢仲未『一鋪清袋』住,所以放心。」


(《講清講楚》截圖)


讀者回應