無主孤魂

無主孤魂



時值農曆七月,鬼差們都加緊巡查上年走失了的遊魂野鬼,如有發現,就把他們帶回陰曹,由判官法落這些遊魂野鬼該當何罪。

這夜,老鬼差帶著新手四處巡查,
「嗰度有個細路女喎!」新手發現到一個孤女在球場上徘徊,快步上前,想把她押回陰間,好等自己的初次任務立下良好記錄。
「後生仔始終都係差啲火候。」老鬼差懶洋洋走在新手的後面,
「你睇清楚呢間學校掛住咩牌頭先啦!」老鬼差叫住新手。
新手抬頭看到,自己見到的球場,原來是一所學校的操場,而這所學校上掛著一個大大的十字架。
「哇!好在得你叫住。」新手急忙收回手中的鎖鏈,免得自己踩過大界,河水犯了井水。
「奇怪,為什麼他們的光沒有接收這個女孩,任由她流離浪蕩⋯⋯」老鬼差出於好奇,但其實是不忍孤魂在陽間無處容身,向女孩作出慰問,「小妹妹,你為什麼還留在這裡,用你們的方法叫那道光把你接收吧!」
「光?咩嘢光,我等緊老師嚟。」
「𡃁妹你死咗㗎啦⋯⋯」新手也不忍心看到女孩的情況,想直接告訴女孩她已死這個事實,卻被老鬼差打斷。
「唔好多事,費事惹麻煩。」老鬼差也聽聞過那些人如何荒謬地處理人命攸關的事,已經心中有數。
「新仔,我地走啦,我地有我地嘅指引。」老鬼差對那些人做的事見得太多,已經視作平常。
「唔得!亡者被人誤導下令自己滯留陽間,我地有責任引領佢去正確嘅地方!」新手說得義正詞嚴。
「呢個只係我地其中一個原則,但時代唔同,上頭時時刻刻都對指引作出檢討,最新嘅指引係叫我地不得插手其他宗教嘅法則。你跟指引做,放棄正確嘅原則唔會有事,但你抱住原則而違反指引,就我同你都會有事,我就快退休輪迴,你唔好累我!」老鬼差說得青筋暴現,新手也想到自己初次行動就違反指引,會留下不良紀錄,只得無奈妥協。
臨離開前,新手向老鬼問到,「個𡃁妹最後會點?」
「好彩嘅,若干時日佢就會知道自己真係死咗,到佢記返起自己點死,啲光就會嚟接收佢㗎啦!」
「咁如果佢永遠記唔起呢?又話光會照遍大地嘅?」新手追問。
「光,得確係照遍大地,但人心嘅陰暗係會築起一道屏障去擋開光,等自己係光照唔到嘅地方作惡⋯⋯唉,講咁多做咩吖,走啦!」
新手回頭向女孩大叫,「𡃁妹!你要盡快記返自己發生咩事,等光可以帶你走呀!」
初成亡魂的女孩根本就不知道新手鬼差在說什麼,她只記著自己身亡時聽到的說話,所以只沒頭沒腦的回答,「老師同校長佢地係好人,我會一直喺度等佢地嚟幫我㗎啦!拜拜!」小女孩向新手鬼差揮手道別。
新手鬼差轉身,跟著老鬼差離開。
「聽佢咁講,佢分分鐘會化成『地縛靈』。」老鬼差說得淡然。
「光照到嘅地方會有地縛靈嘅咩?」新手不明所以,
「光?呢個地方,由人心築起嘅屏障,早就將光擋得滴水不漏。」
新手重重的嘆了一口氣
「唔使咁喎,指引無錯,我地就無錯,慢慢你就慣㗎啦!」
說罷,二人就消失在深夜的街道上。


讀者回應