稱「久聽錯成狗」是記者爆料 梁孔德轉風:我都係信阿輝講嘢

稱「久聽錯成狗」是記者爆料 梁孔德轉風:我都係信阿輝講嘢



香港足總主席梁孔德今早(9月5日)接受無綫《講清講楚》訪問,指葉鴻輝可能錯把鄭智以普通話說的「久」錯聽成「狗」,言論令人側目。葉鴻輝今日下午出席公開場合,就直言:「我嘅普通話冇去到咁差。」

同場的梁孔德隨即成為追訪的目標,他強調今日提及的「久聽錯成狗」的講法,是來自香港記者的「路邊社」消息,純粹是聽回來,覺得也有這樣的可能。對於「英雄輝」反駁「我嘅普通話冇去到咁差」,梁孔德回應指自己「唔係咁叻普通話」,自己讀出都覺得「久」與「狗」發音類似。之後又稱「我都係信阿輝講嘢」,並指「初時你哋講係你哋行家話畀我聽」,推卸責任予記者。

梁孔德又指球場上的言論衝突時有發生,如果每一宗都要處理,會「周身都唔得閒」。

然而,梁孔德今日出席《講清講楚》時,卻能夠清楚以普通話讀出「你在地上太久」,而「久」字亦未有錯讀成「狗」。

(有線新聞截圖)

相關報道:
梁孔德主動幫鄭智解畫 稱葉鴻輝或將「久」聽錯成「狗」


讀者回應