梁愛詩:接受港地位為直轄市 選舉門檻可降低

梁愛詩:接受港地位為直轄市 選舉門檻可降低



基本法委員會副主任梁愛詩今日(9月14日)出席無綫新聞節目《講清講楚》時表示,只要港人接受事實,認同香港地位等於直轄市,普選特首的門檻便有望降低。事實上,根據《基本法》所指,香港主權移交之後身份為特別行政區,地位在直轄市之上。

梁愛詩指:「有啲人都未接受回歸呢個事實,佢哋對一國兩制同埋《基本法》係唔理解,所以審慎啲去處理香港政改嘅事,亦係國家認為有需要嘅。但係如果大家對一國兩制係掌握得較好,對《基本法》掌握更加好,係接受呢個事實,我哋香港係中華人民共和國下面一個直轄,係中央政府直轄市嘅話,可能個門檻就唔需要咁高。」

被問及提名門檻過半,是否代表北京政府不信你港人時,梁愛詩就作出否認,並指選舉是要有制度,如不信任的話,就不會讓港人一人一票選特首,可是有人不太了解一國兩制,因此門檻就要較高,不希望當選人是中央不接受,要去到第五步曲才作出否決,從而引起憲制危機。

(無綫新聞截圖)


讀者回應