梁振英重申無意辭職 指放催淚彈乃警方決定

梁振英重申無意辭職 指放催淚彈乃警方決定



連日來均未有出席公開活動的行政長官梁振英,今早接受無綫《講清講楚》訪問,聲稱在佔領行動期間,從來都沒有打算下台,並認為辭職亦未能解決事件。

梁振英表示:「我相信我落台解決唔到件事,因為學生同佔領行動嘅朋友,佢哋要求更加大嘅,係要人大常委撤回8月31號嘅決定,呢個係不可能嘅。咁仲有要求公民提名,一樣都不可能嘅,因為我要根據《基本法》同人大常委有關嘅決定,做好2017年普選準備工作。」

對於警方於佔領首日,施放87枚催淚彈驅散群眾而備受批評,梁振英澄清這是警方現場指揮官的決定,並認為要相信警方的專業判斷。當被追問停止發放又是誰決定時,梁振英就表示:「整個形勢當然我會參加,而且警方喺人群冇再激烈衝撞警方防線嘅情況下,警方唔需要用就唔會用。」被問及催淚彈是否激化更多人上街,梁振英就認為不應該干預現場警察執法的決定。

當被追問是否認同警方的判斷,是否需要道歉時,梁振英沒有正面回應,只是說「大家都可去判斷」,又指不應以政府首長介入警方當時現場的行動。梁振英並否認警方縱容反佔領人士,否則當日傷亡數字肯定很嚴重,而且受傷的肯定會是佔領人士。

(無綫新聞截圖)


讀者回應