學生唔淆底,你淆?

學生唔淆底,你淆?


早在三個禮拜之前,雨傘革命開始了數天,部份朋友淆底,話會有流血收場,唔好推啲學生去死。

我冇理呢啲閒言,我話:「人多,就會贏。」

真係要撤退的話,學生就真係會死!唔係俾解放軍或警察鎮壓而死,而係未來的香港令他們死。大家現在有安樂茶飯,卻忘記了一個重點: 「將來的香港,就是屬於這班年青人的。」

為何他們要為自己未來的家出來抗爭,在你的眼中就是罪過?

事實上,不是在「你的眼中」是罪過,而是對「你的生意」來說是罪過,自私也。

「人多,就會贏」, 我依然覺得我的話沒有錯的,人多,學生的危險機會就會越低。人多,警不敢亂清場,就算要清場,都有一定困難。所以過去幾個星期,他們陰招盡出!放催淚、警黑合作、扮示威者勸退、假撤退、假挑釁、先游說後食言、製造假塞車、控制傳媒輿論戰講到警察有幾慘有幾傷,真係乜陰招都出齊!

但係,好彩,旺角,係打不死的!佔領者一日仲 KEEP 到人數喺度守住,佔了的不只是街道,而是上風。

人多,輿論越大,越多人會覺醒,而不再是又看表面的「阻住你搵食」。

係你哋唔參與運動的人淆底,我從來冇淆過!

真的有事,大家都曉逃跑,人家學生不是下下要你叫先識走,人家都有獨立思維的,上一代就是永遠覺得自己最醒最識時務。

反過來,你哋真係信會出軍隊、會殺人的話,因此而撤退,之後的政府更會為所慾為!而家已經有黑警可以非禮人、暗角打獲、包庇黑社會等,你都仲話可以「退一步海闊天空、下次再抗爭過」?下次仲會俾你抗爭?啲保皇黨仲唔渣渣林舉手立23條?傻架?

呢次係冇得退!退左,香港之後正式變為大陸。大家仲繼續好自 HIGH 咁享受自己係「香港人」,卻不斷遠離文明、自由。

 


讀者回應