串爆老屎忽

串爆老屎忽


現在的年青人又串又識玩嘢又無禮貌,啲老屎忽真係無辦法溝通㗎喎:

老屎忽:「你都威咗,出咗氣,就好撤退了。」
年輕人:「你都 Kai 嘅,我係要真普選和廢除功能組別呀!Come on James,你唔好咁幼稚。做人如果為啖氣,好易激死自己。」

老屎忽:「見好就收。」
年輕人:「咁你都有車有樓,請你也要見好就收,盡快退休。」

老屎忽:「民主不能夠一步到位。」
年輕人:「你都玩咗三十年,行咗咁多『步』,民主仲要倒退了,你仲好意思出聲?」

老屎忽:「瞓街好玩咩?」
年輕人:「好過住劏房少少咁啦。」

老屎忽:「你再玩落去,你唔怕中共出解放軍?」
年輕人:「係你怕啫。我唔怕喎。到真係有解放軍,我跑得快,立刻會撤。」

老屎忽:「到出到解放軍先走,一國兩制就玩完了。」
年輕人:「一國兩制一早玩完啦!你瓷器,我瓦罐。反正現在香港都不再香港,有解放軍來香港仲好,到時睇下邊個捱唔住。」

老屎忽:「你咁諗好敗家。」
年輕人:「你尐嘢遲早都要交畀我。你現在𠱁得我開心,將來大家有著數;你現在𠱁得我唔開心,將來我送你入老人院。」

老屎忽:「香港的核心價值都畀你哋班後生仔破壞了。」
年輕人:「只顧搵食的獅子山精神 OUT 啦!現在真正的獅子山精神是『我要真普選』。」

老屎忽:「畀少少利益你嘞,退場好唔好?」
年輕人:「你留返畀自己移民用啦!我只要真普選和廢除功能組別。」

老屎忽:「你真係唔怕死?」
年輕人:「難道你未發現?90後都是8964投胎過來的,現在『我~返~嚟~搵~你~』」


(本文原載於作者面書,蒙作者答允轉載。標題為編輯另擬。)


讀者回應