唔玩古美門改配《踢出我天地》 覺醒配音組聲演支持港隊

唔玩古美門改配《踢出我天地》 覺醒配音組聲演支持港隊



過往多次為《LEGAL HIGH》重新配音,去提醒香港人關心時事的「覺醒配音組」,今日(11月9日)又有新作品,主題為《香港隊踢出世界盃》,為即將出戰世界盃外圍賽的香港足球代表隊打氣。

「覺醒配音組」今次就為日本足球動畫《踢出我天地》重新配音,內容就是稍後的港中大戰,而片中的兩隊波就變成香港隊及中國隊,角色就有港隊球員陳肇麒、張健峰、葉鴻輝,而教練金判坤就配上「唔鹹唔淡」的韓式廣東話,中國隊就有鄭智及楊旭,而配音則是鄉音及普通話。

想知結果如何?當然沒有答案,賽果就要等到11月17日才知道。「覺醒配音組」亦預祝香港隊出戰馬爾代夫凱旋及平安歸來。

過往「覺醒配音組」的聲演一直深受網民歡迎,《古美門睇到「有票,真係唔要?」之後》及《古美門怒審朱警司》都曾經於網上熱傳。

(覺醒配音組 Facebook 截圖)

覺醒配音:《香港隊踢出世界盃》

憑鬥志追夢,拼到最後一秒。永遠記住:We are H.K~!預祝香港隊出戰馬爾代夫凱旋及平安歸來。#撐自己人 #HKFIGHT #2018WorldCupQualifiers #香港勁揪原片: 節錄自日本動畫《踢出我天地》========香港超級聯賽 Hong Kong Premier League 香港足球代表隊粉絲專頁 體蘋果 足球說故事 我撐本地波周國賢 Endy Chow jaugwokyin 你首《黃金入球》真係好正,冇得輸!

Posted by 覺醒配音組 Awakening Dubbing on Monday, November 9, 2015


讀者回應