想改變香港,你需要落水去搞

想改變香港,你需要落水去搞



投票日,在此我想感謝一眾手足,尤其是願意出來參選的六位熱狗。

成立「熱血公民」之前,我已經積極參與民主運動,但係其實嗰時好輕鬆,當時我身為一個作家,只需喺某啲議題上面表下態,分析幾句出下sound bites,喺示威場合亮下相,大不了咪衝下屌下,大家就自然覺得你好勇敢,好有良心呀!

幾撚容易~~

喺香港,好多人所謂「支持民主」其實只係附庸風雅,不涉利益生計,綁條絲帶裝飾一下,這種「支持民主」,就跟「熄燈一小時保護地球」、「飲Starbucks支援公平咖啡貿易」差唔多。

但當你真心想改變社會,想改變香港,你需要落水去搞。

係落水,唔係抽水唔係白水。

搞抗爭搞政治,比你所想像的更複雜,除咗你會係新聞睇到嗰啲政治檢控、暴力、滋擾之外,你同時要去經營組織、處理人事、籌措經費,上述呢啲野係冇得拎出唻賣小強的,而且去搞呢啲野,仲會畀位一啲無聊人去造謠抹黑:你搞組織工作,佢無厘頭話你「變咗政客呀」;你努力賺錢籌措組織經費,條仆街話你「昆水」;真係籌到錢投放喺運動或媒體運作上,佢又話你「啲錢唔知邊度唻」;你去推動組織發展、培育新人,佢九唔搭八話你「變咗質」、「佢以前唔係咁,佢以前好獨立架」(結婚之前仲獨立呀,白痴)。

落水,就是這麼一回事!
「抗爭,總是滿身泥濘,而唔係扮晒黎明。」(節錄自全港最受歡迎網台節目《笑死朕》)

這幾年,愈來愈多人抽水,但慶幸也愈來愈多人落水。

這次區選,又多了六個,謝謝你們,你們落水了!

落水名單:
黃潤基(南區利東一、1號)
蔡文龍(南區利東二、2號)
梁𧙗敬(黃大仙慈雲西、1號)
方智龍(深水埗元州及蘇屋、2號)
鄭松泰(屯門樂翠、3號)
李政熙(北區天平西、3號)


讀者回應
相關文章