金鐘大台抗爭 VS 旺角街頭抗爭之我感

金鐘大台抗爭 VS 旺角街頭抗爭之我感


抗爭代表著反抗及爭取,是弱的一方向著強權作主動的意義。

10月3日,黑社會打學生,萬幾人湧出彌敦道,警察最多兇下人,打人係黑社會居多。當時我同其他市民制服黑社會交畀警察,佢哋最多放人,都唔敢拉我哋打我哋。嗰一刻,我仍然覺得對警察,我們沒必要太多自衛。

10月15日,有勇士死士幫旺角解圍及升級佔領龍和道,換返嚟係咩先?割席,叫人唔好增援,話抗爭者係鬼。結果暗角事件,被警察毒打已經開始發生,奇怪嘅係對面海嘅旺角人唔敢掉以輕心做足準備,金鍾只係一街之遙卻彷彿事不關己。紏察大台考慮嘅唔係差佬武力升級應對,而係點同勇武抗爭者分隔,甚至公開指責及暗示在場留守者,某某組織式人士激烈過頭,是想搞散運動云云……

10月17日,旺角第一次清場,早上係班中堅百幾人頂到晚上萬人空巷,真係有二萬人呀,那時候警察真正主動出棍。前線勇士頭盔卡板出晒,話人多就贏?都要前面有人頂,有人推呀。我見過旺角手足個頭爆緊缸都仲頂緊呀。無大台無糾察,大家更有默契,點解?因為我哋唔要光環,只要做好件事。事實係我哋都無和理非,咁嗰日有無好過份咁俾人影到打差佬呀?

11月18日,衝立法會,當時做野百幾人,因為其他俾人屌走晒,破玻璃更唔啱都叫封咗立法會一陣,個啲人都勉強守咗一晚,無咁多人爆頭俾人拉,知唔知點解,因為無人要光環,一個人俾人拉有理無理幾十人圍咗至講,差佬再拉唔驚暴動?唔驚之後再多人出嚟?換返嚟係咩?暴民,暴力!割席,義務律師都唔幫你呀!上星期旺角清場,差佬砵蘭街打到仆街,山東街口主戰場,有人用木盾頂住,特警一時三刻都攻唔入,之後入到俾傳媒拍晒所有醜態,再次喚醒香港人,於是之後兩晚萬人空巷鳩嗚,形勢返嚟。

學聯吹雞,叫人11月30日夜晚出嚟。只要佢哋同泛民放低個光環,唔好講咩唔做得,唔好阻撓人,少咗之前的割席出賣,我肯定至少多一千人撐你哋,而呢一千人喺最前唔怕死的。呢一千人見到前面學生拎紙板盾流晒血戇居居咁俾人打都會心痛,不過真心講句,咁和理非,我哋真心無能力去幫。所有香港人醒啦!再一次相信群眾同自己判斷,唔好俾大台或學聯或誰告訴你點做。旺角頂咗咁多日流血贏回聲勢唔係靠暴力或和理非,而係旺角人嘅默契同信任。嗰一刻有人被拉,只要夠人一定幫拖先,有人圍差佬同還拖一定有理由,而唔係睇住同伴俾人拉,或者覺得佢還拖唔抵幫⋯⋯

你哋眼中旺角咁失控都無咁多損傷就係因為我地哋互相合作,唔會理民意。差佬尋晚就係知你哋唔會還拖,所以夠膽4-5人殺入百人陣,中條旺角?無一隊兵佢都唔敢衝呀。

我唔主張主動攻擊差佬,不過兩陣對戰你講明唔還手唔俾對家打死都算係咁啦。 BTW,旺角無和理非都無差佬行唔返出去,我哋係熱血衝動,但絶唔係傻的暴力份子。


讀者回應