我好愛我條女

我好愛我條女



我好愛我條女。我同佢由細玩到大,望住佢由一個小女孩長大到今日亭亭玉立,真係好開心。我鼓起勇氣追佢,話想同佢一齊生活。個時我拖住佢,天真地以為,可以同佢一生一世。直到有一日……

我哋行行下街,突然出現一個野蠻人係面前,話要插我條女。我呆撚咗係度,來唔切反應。佢推我條女去後巷,佢埋牆想除佢條裙。我雙腳軟哂,捉住條友件衫,大叫佢唔好。佢望住我,話佢餓咗好耐,叫我包容下,大家都係男人嘛。我條女完全無反抗能力,我又唔夠力阻止,就係咁,眼白白望住條女比佢插……

條友完事,我以為一切已經結束,點知原來係惡夢既開始。嗰條仆街,竟然叫埋佢啲兄弟輪姦我條女。後來已經唔係輪住插,而係幾個人一齊插!我條女好窄,根本負荷唔到咁多條J。我係側邊大喊。怒喊。好無力。阻止唔到。只能夠不停大叫「條女係我架!!」佢地答我:「等多陣你未有得插囉!」我覺得自己好無用,連最愛既人都保護唔到,淪為次貨。班友仲笑笑口話,佢哋睇得上我條女,係我執到。要不是佢哋插我條女,佢早就變老處女無人要!

如是者,過咗好一大段時間,我條女開始被插到盲目。佢地每次完事後都會每人畀$0.5我女友。雞碎咁多,其實我都畀到佢,但佢竟然開始變。為咗呢少少錢, 變到一個我唔熟悉嘅女人。寧願去 cater 班野蠻人,佢開始用名牌手袋、金銀珠寶、貴價錶包裝自己,仲去做手術將陰道做深做闊,話希望可以容納多幾條J。

我條女以前真係好人見人愛,吸引好多洋腸追佢。而家已經變左一個俗氣嘅淫娃……我好想放棄佢,好想轉身離開,但係又唔捨得。總係覺得有一日,佢會變返一個可愛女人,我哋可以過返以前開開心心無憂無慮嘅日子。


後記:
感謝白影製圖。
創作靈感來自寒舍 Hons《香港失去了的,是往日的彈性》,標題令人想入非非。


讀者回應