我們分手吧

我們分手吧


Dear XBF,

幾年前因為屋企人反對,我被迫同上一任Chris分手。後來選擇同你一齊時,我曾經以為你會比到幸福我,令我快樂。但同你一路行落去⋯⋯Sorry,我發現我哋唔會有將來。

你成日話我好需要你,無咗你唔得。事實係咩?你阿媽煮飯難食,成日食到你肚痾,你就開始過來我屋企黐餐。開頭你都好守規矩,淨係晚餐先來。之後變本加厲,早午晚都係我煮比你食,仲喺度過埋夜!你話你屋企好亂好污糟,飯又難食,所以鐘意係我屋企訓,係嘅,岩嘅。之但係你漸漸搬埋你自己嘅雜物過來霸佔埋我屋企嘅地方,我就快無位瞓!有日我頂唔順,叫你搬返D嘢返去,你竟然答我,我哋都拍緊拖,D嘢唔洗分得咁清楚!仲有你成日係我屋企去完廁所又唔沖廁,整到周圍都係屎屎尿尿,最後又係要我清理返!我真係好_嬲!

屋企又比埋你訓,野食又整埋比你, 而家到底係邊個無咗邊個唔得?

出街食飯睇戲話就話係AA制,財政獨立,結果又係搵我笨!我最記得有次睇戲,我話我口渴想飲水,你去7仔幫我買左支$6.0的Bonaqua。正當我準備打開樽蓋飲水嗰時,你無啦啦攤開隻手講咗兩個字﹕「比錢。」OK,Fine,你要計得咁清,我就係銀包拎左3個$2.0出來諗住比你。點知你話﹕「$6.0邊夠呀?至少都$1560啦!我行到去7仔買水比你,我都攰㗎要出力㗎!」$1560?!我有無聽錯? 貴260倍呀DLLM!我當堂嚇咗一跳,然後得啖笑。我自己去買個過濾器filter水去飲都唔洗呢個價!但我念在你係我男友,唔想搞到咁薑,我忍,我比。

尋日你捉住我,喊哂咁問我點解唔愛你。愛呢樣野,迫都無用。倒不如你唔問下自己,點解我唔再愛你?點解你唔值得我去愛你?其實一齊咗咁耐,我都好想嘗試去愛你。但係Sorry,我無辦法。唔係我唔想愛,但係真係愛唔落⋯⋯我想要可以令我proud of 嘅男人同我一齊,然後我可以大大聲同人講我係佢嘅女人。但係你呢,成日喺街到做埋D糗野,企係你身邊我都覺得好醜,唔想認係你女朋友。你記唔記得,嗰次我同你上山頂,男人老狗喺度不停自拍仲要係Facebook check-in,好似想話比全世界知你上過山頂咁。大佬,其實上山頂好閒㗎咋,好多人一早上過,仲入埋凌霄閣同蠟像館。上一次山頂就咁high到周圍跳周圍叫,你唔醜我都覺得醜。

你對我唔好、唔champ、唔上進、自私、剩係識係我身上面搵著數。你係我見過最賤最死要面最識食軟飯但係無料又扮四條嘅男人。我已經唔係唔愛你咁簡單,而係討厭你,憎恨你。唔想再同你有任何關係。我寧願自己一個,都唔想再同你一齊。

我忍夠、受夠了。我們分手吧。以後再也不拖不欠,各行各路,讓我一個人過活,我相信會活得更好。

NOT yours,
玉蝴蝶

(圖片來源:beenfane@flickr)


讀者回應