如果人生可以好似玩sim咁簡單就好啦

如果人生可以好似玩sim咁簡單就好啦



喺sim裡面,我想做乜就做乜,永遠都無功課,想玩就玩,想睇書就睇書,想睇夠9個鐘電影又得。

返工雖然喺返消防員,唔知做乜,但點都有份糧,一定有工開。無可惡嘅上司,無好煩嘅人際關喺,更可以準時收工。唔洗擦老闆鞋,唔洗睇人面色。你話,現實邊有一份咁嘅工呀?FF少陣好啦,唉。

即使我無學歷,但我喺Sim最衰都有做消防員,有千幾蚊一日,仲成日升職,喺現實根本恨唔到。一個月可以賺$22000呀!喺香港?大學畢業都無呢個價呀!

我間屋想幾大就幾大,一開始就有間屋俾我住,最衰都一廳一房一廁所一花園,又唔洗交水電煤,真係抵到爆,擴建都唔洗幾多錢。現實我連flat都租唔起,最多都係俾得起板間房嘅租金,真係灰到爆。

拍拖、結婚、生仔,完全可以自己掌握。想同邊個拍拖就只要加佢入個game就得,一flirt就一定成功,仲可以安排佢住隔離屋,成日見都得,邊洗受 long D 之苦,邊洗怕無得見,邊洗怕佢唔知去咗邊,更加無小三嚟搶我老公,愛一世就真係愛一世。

掛住就可以見,行幾步就有得見。打電話俾佢一定聽,佢返工永遠都唔會加班,又唔會有extra野做,可以同你日日吹水,同一齊去街街。想愛愛就一定可以有得愛愛,屋企夠大,又有私穩,梗喺得嫁。啱啱先聽完個frd講話喺香港住連想愛愛都無地方。唉,都真係咁,你睇下幾多人打野戰呀。

想生仔實百發百中,可以想生幾多個就幾多個,實無生育問題,又唔洗擔心醫院無床位,又唔洗擔心奶粉問題,佢都一定大到,唔會病,唔會無啦啦死左。

入面嘅朋友永遠都係真心真意,對你好,永遠唔會出賣你。現實中,想搵個新嘅真心朋友都難。你知人言可畏,又知人心叵測,更加知道喺社會只可以信自己,你話灰唔灰機呀?想搵舊朋友,好似中學雞時代咁煲粥都好難呀。個個朋友自己都有事業、學業,仲有啲以前仲傻下傻下嘅MK仔都已經住緊公屋、結咗婚、生咗仔。而自己仲乜都無,連間公屋都排唔到,唉。

去旅行連交通費都唔洗俾,仲有地方住,多啲frd子就多幾個地方去。喺香港,我想去歐洲都係儲多幾個錢先,唉。又要供學費、養兩老、養BB,呢個夢都唔知幾時可以實現到。大學grad咗之後,最遠去過嘅只係大陸三日兩夜美食團,真係開心死。

唉,呢個遊戲玩下就算啦,咪FF咁多。無梁振英、無金錢煩惱、無上車困難、無工作壓力、無愛情煩惱嘅人生係根本無可能存在。

呢啲game,Del咗佢算,浪費曬我啲時間,最重要係佢不斷提醒我理想嘅生活到底係點。唉,睇嚟要移民去瓦努阿圖先有呢啲生活。

p.s. 我窮到連sim4都買唔起,玩著手機version先。

一個日日玩Sim嘅女人字

作者面書專頁:
http://www.facebook.com/artiutiu


讀者回應