警察內部語音訊息流出 爆粗怒罵警總42樓高層:拍片打氣?屌佢老母啦!

警察內部語音訊息流出 爆粗怒罵警總42樓高層:拍片打氣?屌佢老母啦!


大批反《逃犯條例》修訂的示威者,上星期五(6月21日)包圍警察總部約16小時,大批警方人員要到凌晨才能離開。警務處處長盧偉聰向警員發出內部公告,指當日自己和警隊管理層一直留守在警察總部,和大家共同進退,指是基於公眾利益,及同事福祉的大前提,作出相關行動決定。關注警員心理健康的警察「心聆團隊」亦拍攝短片,多名警隊高層現身打氣,然而卻未能平息個別警員的不滿。

本報收到一條疑是流出的警察內部語音訊息,一名男子怒罵警察總部的42樓高層,直指「拍片打氣?屌佢老母啦!」

在包圍警察總部當日,有示威者曾經向警察總部外圍掟雞蛋,語音中的男子直斥高層未有顧及同僚,直斥打氣片無助激勵士氣,更有女警感到相當失望。

語音亦特別點名提到警務處副處長(行動)鄧炳強,該男子自稱是鄧的傳令警員,但自己都不會撐他,反問42樓的高層於當日做過些甚麼。

語音詳細內容:

Sir,警隊呢,係香港捍衛法治嘅最根本,亦都係最後一條防線,而我哋最基層下面啲兄弟,就係警隊最後嘅防線。佢而家搞撚到啲軍心散晒,邊撚個同佢捍衛。尋晚42樓班冚家鏟,有邊個行過出嚟,同佢哋講過一句嘢。啲伙記企喺度畀人掟雞蛋,後來唔係有個SSP(高級警司),肯仗義行出嚟叫佢哋褪,嗰班咁嘅冚家鏟,有邊撚個,出嚟顧撚過啲伙記,拍段咁嘅撚屌片出嚟激勵士氣,我屌佢老母啦。你知唔撚知道,我個女柴喺現場淨喊,佢唔係驚,佢係覺得好撚失望。仲有呀,嗰啲撚屌幫辦,我哋RCU(重案組)嗰幾個女幫辦,屌你老母喺現場玩到HeHe HaHa,啲柴忍唔撚住喺現場屌鳩佢哋。Sir,你地知冇撚用架。有冇人出嚟支持過丫?啲伙記。出撚到嚟,屌你老味,大肚嗰幾個伙記,搵白車推撚緊出嚟,仲要比啲撚樣仲係用啲,閃光燈係到閃撚住,隻眼,嗰幾個大肚婆嚟。有邊撚個出嚟,幫我地講撚個嘢?鄧炳強,我係佢Orderly(傳令警員)嚟添呀,我呢鑊我都屌你老母閪我都唔撚撐鳩佢。你地42樓嗰班冚家產做過啲乜撚嘢?




警方打氣片


讀者回應
相關文章