我一路都以為自己係孫悟空, 然後有一日,個天同我講, 我最盡都只係比達。

我一路都以為自己係孫悟空, 然後有一日,個天同我講, 我最盡都只係比達。



最近睇龍珠超,睇到有一集,講比達要陪老婆同個仔去家庭樂,又玩過山車又食甜筒又shopping買衫咁。阿老婆莊子同個仔杜拉格斯緊係笑逐顏開幾咁開心,比達就當然係一臉故我:「無聊!你d女人真係麻Q煩」果種被屈機嘅樣。

睇下睇下,背景又加埋首死人acoustic 結他音樂,我竟然喉嚨發滾,流左兩滴馬尿出黎。

係比達嘅心裡面,佢最想就係去修行,無時無刻都要修行,佢要贏,佢要證明自己係宇宙最強。

好可惜,如今嘅自己竟然孭起左頭家,唔理你係咪管得掂一個星球,你管掂頭家先啦。

人大左,出黎社會經一事反一智,當日畢業掉完頂㡌之後明明磨拳擦掌誓要闖一片自己天空。一年、兩年、五年, 「算罷啦你」, 「或者你應該認命」。

多少次有朋友煞有介事嘅善意開解,你開始動搖,你開始質疑自己,其實,我並不是想像中咁與別不同。

你承認自己都算好努力,為著目標,不作無聊應酬,特訓特訓特訓!甚至你摸出左一道法門,可以令自己爆肌出位!呢鋪仲唔係我贏 !你還未來得及感受自己多年黎嘅血汗成果,未來得及擔當一集的主角,你驀然就發現,你嘅勁敵一下子就做到嚕。仲同你講: 「柒少陣啦達仔!你咁樣做其實係多舊魚白走冤枉路浪費氣力,簡單d講...係嘥九氣呀!」

你不服,你啖氣難以嚥下,衝衝衝,就算死都要突圍而出,當你以為自己又再追到對手之際,佢又抓抓頭,同你講,哈哈,今次有個神仙幫喎。

僕你個街。 作為男生嘅我地都好清楚,就算成家立室,就算啤酒肚微微脹起,其實我們底蘊中,仍然是那個充滿幼維思想嘅大細路。

我們當然想如往昔般一班人打通宵winning 聯賽,仲要特登去訂製獎盃留念...

我們當然希望如往昔般一班人夾下band昅下女,隊下啤吹下水...

我們當然希望保持故我,不妥協,相信自己是宇宙第一流,只做自己想做的事。

作為男生,我們卻逐漸如比達般,背起一個又一個的包袱。

收工喇,返去喇。唔駛照顧老婆睇個仔養阿媽搵食供樓找咭數交稅咩?

比達一家人出發去旅行果下已經講得好清楚。

明明你係識飛吖,「蓬」一聲就可以去到,不過你老婆唔識吖,要坐飛機慢慢凳。咁你,等唔等吖?

你只能做一個,「超,d女人真係麻Q煩」嘅屈機樣表示左控訴,然後又繼續聽住佢依依哦哦。

同埋,今次比達之所以會去旅行,係因為佢曾經應承過佢個仔杜拉格斯:「如果能夠打中佢一拳就帶佢去遊樂場」嘅承諾兌現。

就算自尊心有幾強,做男人,一定要有膊頭。

我開始體會到,比達,真係好科。

我們哪誰, 不是生活中不折不扣嘅比達?


讀者回應