你找到了一個願意為你綁鞋帶的人嗎?

你找到了一個願意為你綁鞋帶的人嗎?


喺 Facebook 見到某記者貼咗張相,只係一個男仔半跪低幫個女仔綁鞋帶嘅剪影,標題為「你找到了一個願意為你綁鞋帶的人嗎?」。一睇就知此圖必火,就似平時一樣,講到男女關係就有大把痴男怨女狗衝出嚟演繹佢哋獨家嘅愛情觀。

其實題目嘅意思好顯淺,只係話搵個人肯為你咁做,冇人話要迫對方咁做。既然好多人都講到話可以為另一半連條命都唔要,但唔知點解只係幫對方綁鞋帶會咁大反應。

睇留言大部份人都會屌鳩相中個女仔公主病!殘廢!男人之恥!但當中我覺得最出奇蛋嘅算係呢個留言:「有手有腳點解要咁做?我認為下跪只可以用喺重要嘅時刻,無聊既尊嚴?你唔係殘廢到要條仔咁做呀嘛。我應該講除咗條仔做錯嘢,好似14巴港女單野咁,好難想像一個男人需要咁樣幫條女綁鞋帶,個男人咁易跪低,我覺得唔會保護到老婆。」同你一樣,我睇咗幾次都唔太明佢論點係乜,總之跪低綁鞋帶呢個動作就係錯,但好似14巴港女事件咁,做錯嘢而跪又可以接受。

周融都冇跪過你睇啦,唔通你又覺得佢係個好有尊嚴嘅男子漢?

我著短裙出街,男友見到我甩鞋帶都會主動幫我綁返,佢會仔細咁幫我綁好以防再甩,我亦會感激佢怕我俯低身而走光嘅細心。又或者下一秒,我會為佢整理移咗位嘅領呔,跟手幫佢拎兩袋重嘢怕佢太攰。一對情侶最大嘅尊嚴,並非肯唔肯跪低,而係照顧得另一半好唔好。如果彼此照顧係外人眼中叫做冇尊嚴,何不一笑置之,繼續同另一半遊樂?

真正剝奪尊嚴嘅,並唔係僅僅一個動作,而係對性別嘅定位。男人應該做粗重嘢、應該企硬、應該換燈膽、應該埋單俾錢。女人應該深居簡出、應該喊、應該煮飯、應該等老公養。情侶往往會因為性別而設定好自己嘅角色,而忘記咗做好伴侶呢個角色,因而錯過太多。例如我係女人,所以鬧完交你要主動氹返我;我係男人,就算有唔開心嘢都唔會同你講。

Come on 詹士,下次見到你嘅另一半兩隻手都拎住重嘢,就算佢覺得心甘情願,你都可以試吓主動幫佢分擔一半。唔好忘記唯有佢騰空出一隻空閒嘅手,先可以拖住你繼續餘下落嚟嘅旅程。


(圖片來源:天堂圖片網

 


讀者回應