盡責奶媽湊B實錄

盡責奶媽湊B實錄

這幾天忙著替義工義賣,所以疏於寫文,望讀者見諒!
呢幾次會為大家介紹幾位盡責動物義工,希望日後大家如有物資捐贈或者有朋友想領養,也可以考慮一下她們!

打響頭炮是鬼妹仔奶娘Patricia,全職動物保姆,最擅長湊貓B狗B,擁有無限愛心和耐性。除了愛護自己暫託的毛孩,更會餵流浪毛孩。她為人極之低調,一心為動物,極受fans 愛戴!

Patricia 並不會見死不救,更曾勇救曾患腦膜炎的貓貓卡莉闖過鬼門關,今日的小卡莉剛剛已打完三支預防針,搖身一變成為勁揪小卡莉!小卡莉正等待好心人暫託,希望有心人不介意卡莉過往病歷,領養卡莉。讓Patricia 可以有多一個暫託位幫助更多毛孩,所以,你領養卡莉的決定不單止可給卡莉温暖,更能讓更多的流浪毛孩受惠,希望大家可以好好考慮!

當小卡莉變身成勁揪小卡莉後,Patricia 亦沒有停下來,幫忙湊住8隻身世坎坷的狗B。這8隻狗B 體弱多病,更有些狗bb染上狗瘟,情況一度危急。幸得奶娘悉心照顧,再加上各類的醫治方法,狗B們暫時幸得保命。所以話,唔係一定要PAVC 先醫好急病架!只要你搵到對的獸醫,元朗獸醫也一樣可以醫到奇難雜症!狗B們於短短兩個星期已經用了6000元醫藥費,不過奶媽認為狗B的生命比錢更重要,所以就算自己要每天捱杯麵都一樣毫無怨言。這幾天狗B們的身體況狀漸趨穩定,一個月後狗B就可以適合領養了。


圖一:小卡莉小時候食藥仲多過食奶,奶媽心痛死!


圖二:看到小卡莉睡得香甜,便是奶媽最好的報酬!


圖三:小卡莉已完成三支預防針,連獸醫助護都讚佢叻叻!


圖四:小卡莉咁抽得,邊個領養左佢,都一樣可以咁抽得架!


圖五:因狗BB身體太弱,所以要一起集體聞氣!


圖六:多得捐贈者送給奶媽的多把勁揪風扇,令狗BB房可以空氣流通,有新鮮空氣放送。


圖七:你見過咁多個奶媽,有無見過奶媽會同狗BB扮靚架!呢位係Harmony 妹妹。


圖八:呢隻狗BB係世界仔來架,一抱上手就笑,一放低就喊! 


圖九:經過醫療人員及奶媽的悉心照顧,奶B們都健康地成長。


圖十:你話我地係咪好可愛,一個月後就可以搵爸爸媽媽啦!


圖十一:呢個係奶媽全名,若有意領養可pm,非誠勿擾! 





讀者回應