消防處為「任何仁」報平安 指「老細都唔知幾玩得」

消防處為「任何仁」報平安 指「老細都唔知幾玩得」



消防處前日開記者會之後,引發全城「任何仁」熱潮,不過昨日就有報道指,有傳消防高層不滿玩得太大,令人擔心「任何仁」真人版從此消失,不過消防處隨即粉碎謠言。

消防處fb專頁今午(11月7日)貼文,為「任何仁」報平安,內容指「呢排做到好攰,瞓到好晏,啱啱先起身,所以唔知發生乜事?」,強調「任何仁」會繼續同大家一齊 follow「應急三識」。然而,「任何仁」卻似乎消瘦了不少。

該帖更落了多個hashtag,指「點解我冇內部消息嘅」、「絕無此事」、「老細都唔知幾玩得」,相信大家都可以放心。

(圖片來源:香港消防處fb)

【任何仁の日常】 呢排做到好攰,瞓到好晏 啱啱先起身,所以唔知發生乜事? 點都好,我都會繼續同大家一齊 follow「應急三識」。 #任何仁 #任何仁報平安 #點解我冇內部消息嘅 #絕無此事 #老細都唔知幾玩得 #唔好錯重點應急三識先係焦點 #原來我都有啲crossoverability #呢幾日太忙想游個水鬆吓但太平洋都被抽乾點算 #香港消防處 #HKFSD

Posted by 香港消防處 Hong Kong Fire Services Department on Tuesday, 6 November 2018


讀者回應
相關文章