嘲田少有會唔開有票唔投 CALL4VAN「抽上抽」叫人踩單車

嘲田少有會唔開有票唔投 CALL4VAN「抽上抽」叫人踩單車

早前在區選結束後,提供物流服務的「CALL4VAN客貨車平台」特別因應立法會議員梁美芬在黃埔西選區成功連任,在其專頁提出因該區區民視力有問題,以及區內鼠患問題持續,故要進入該區之訂單,加收$20安全行車及消毒清潔費,成功抽水,得到不少網民支持。 

而昨晚自由黨名譽主席田北俊在其Facebook 專頁開PO抽TSA水,但因他未有在早前立法會的取消TSA議案中投票,結果反被被網民鬧爆,CALL4VAN於今日(12月1日)下午,於其Facebook 專頁再出PO抽田少水,將「田少踩單車」相打格後,加上「你都想有會唔開有票唔投走去踩單車」字句,叫網民星期日約埋朋友BOOK車去一齊輕鬆下。 

CALL4VAN在留言中更建議一些踩單車的好去處,如西九海濱長廊、將軍澳南海濱單車徑和蒲崗村道公園高架單車徑。 

對於CALL4VAN之「抽上抽」,網民紛紛留言讚好,有網民更在留言中指責田少,「想投既人就無得投,有得投既人就唔去投,唔想做就唔好霸住個位,讓位比有心做既人啦。」,「最頂唔順佢重好意思抽水,真係厚顏到極點。」


(圖片來源:CALL4VAN Facebook 專頁截圖)


讀者回應
相關文章