推暗黑嘥水同伴落山 水務署「滴惜仔」終於爆紅

推暗黑嘥水同伴落山 水務署「滴惜仔」終於爆紅


政府機構近年跟潮流,推出社交媒體及吉祥物大搞公關,不少都大獲好評,例如消防處的「任何仁」及環保署的「大嘥鬼」等,水務署亦有一隻吉祥物叫「滴惜仔」。過往「滴惜仔」一直都無人認識,到今次因為玩「推人落山」,終於一炮而紅。

網上一直流傳一幅動畫《飄零燕》的截圖(下圖),推輪椅失手墮山的一幕經常被惡搞,今次就到「滴惜仔」專頁惡搞此幅經典cap圖。話說「滴惜仔」昨日(12月12日)出圖宣傳慳水,指「天氣冷沖個熱水浴,驅走寒意係無問題嘅,不過沖得太耐,唔止嘥水,仲有機會過份沖走皮膚嘅油脂變咗週身痕,你話幾咁唔好呢」。圖中坐輪椅的「暗黑滴惜仔」指「沖熱水涼沖咗一粒鐘!」,就被嬲嬲的「滴惜仔」推落山。



有網民留言指該宣傳圖「教壞細路~ 推人去死!」及「意識不良」,但同時亦吸引不少網民留言,成功引起注意。

(圖片來源:滴惜仔專頁)

【熱水浴】 天氣冷沖個熱水浴,驅走寒意係無問題嘅,不過沖得太耐,唔止嘥水,仲有機會過份沖走皮膚嘅油脂變咗週身痕,你話幾咁唔好呢。 #淋浴有時限 #唔係話沖得耐就好嘅 #中醫師仲話沖太耐個人仲攰咗 #咪嘥水

Posted by 滴惜仔 Water Save Dave on Wednesday, 12 December 2018


讀者回應
相關文章