普教中累小二生被笑「大陸仔」

普教中累小二生被笑「大陸仔」


普教中影響港人互相溝通,其實已經在日常生活出現,昨日(1月13日)有家長在論壇分享經驗,親述兒子已備受影響,甚至因此被其他小朋友取笑是「大陸仔」。

香港討論區的「親子討論.留言版,昨日上午有家長貼出一篇題為「個仔俾人笑大陸仔」的文章,文中作者指自己的兒子今年讀小二,自幼稚園畢業後升讀原區的一間普教中小學,平日在家中亦盡量只講普通話和英文,結果在一次家長聚會中,作者的兒子因為用普通話講「媽媽,我要西紅柿」,被一名小朋友指應該叫「蕃茄」,而別人以「香港呢就叫蕃茄,大陸呢就叫西紅柿」解釋兩者其實一樣時,小朋友竟童言無忌,指作者的兒子「原來你係大陸仔」。

作者除了為此表示尷尬,其後亦開始跟兒子在家中講廣東話,才「發覺個仔好多廣東話都唔識,好驚佢第時大個咗俾人笑大陸仔」。作者又表示,其實普教中不會為升中「加分」,但為了「人哋話好」換來兒子被取笑,表示「好無奈好唔開心」。

有網民留言回應,指其實只是家長「自信心不足」,甚至有人認為「『大陸仔』不一定是貶義」,香港本地人才是「二等民族」;但亦有人留言認同家長擔憂,因為不諳廣東話「莫講話生活融入唔到」,甚至「連搵工都蝕底過人」。


讀者回應