曾偉雄否認預約拘捕做騷 已申請2億元作超時補水

曾偉雄否認預約拘捕做騷 已申請2億元作超時補水



警務處長曾偉雄今日(1月24日)出席公開場合時表示,「預約拘捕」佔領人士並非做騷,又指被捕人士「踢保」,並非等同無條件釋放,更指日後不排除有更多人被捕。

對於有人認為「預約拘捕」是一場公開騷,曾偉雄除即否認,更反問記者到底是誰在做騷:「有關人士我哋係警方私底下聯絡佢,從來亦都冇公開,咁如果我哋又私底下聯絡佢又冇公開,就何來你頭先指呢個乜嘢公關騷嘅指控呢?究竟係邊個話畀你哋(記者)聽,佢幾時要上去警署呢?究竟係邊個做騷呢?呢個我諗大家好清楚喇。」

曾偉雄又強調,坊間指「無條件釋放」被拘捕的佔領運動人士,字眼上並不正確,因為調查尚未完成,未能立即決定是否提出檢控或釋放,日後會繼續調查,如果有足夠證據,警方會再有行動,包括上門拘捕。曾偉雄又指若有關人士拒絕警察擔保,他便放棄了機會,在確定日期去再處理事件。

此外,佔領期間警員超時工作的問題,曾偉雄就表示已向政府申請了2億元,作超時補貼之用。

(無綫新聞截圖)


讀者回應