元朗拒大陸人幫襯生果檔遇襲 檔主:絕不屈服

元朗拒大陸人幫襯生果檔遇襲 檔主:絕不屈服


早前本報報道,一名於元朗又新街開設生果檔的香港人華叔,因不滿元朗區太多為大陸人服務的店鋪,故於檔口寫上「本檔不售賣(予)內地人」的告示,檔主更會驅趕前來幫襯的疑似陸客。今日網上傳出,指該生果欄今天(2月16日)遇襲。 

本報記者趕到元朗訪問,華叔表示早上11時左右有一對年約50歲、操半咸淡廣東話的中年夫婦,來到他的檔口前,說他針對大陸人,然後出手奪去不售予大陸人的告示,將它撕爛後逃去無蹤。華叔事後已報警備案,並表示自己絕對不會因此害怕和屈服,自己已寫好多張拒絕大陸人幫襯的告示,重新擺放在檔口。


華叔向本報記者表示,大陸人缺乏公德,周街亂拋垃圾和煙頭,又經常把他檔口的生果亂捏一通後丟下不買:「又唔諗下做埋啲野幾乞人憎,又揀又嫌貴又掉煙頭,我打開門做生意都寧願唔做你大陸人生意。」華叔亦十分留意時事,指責無綫新聞偏幫大陸人,報道元朗區的水貨客問題時「講大話」。

本報記者提醒華叔,應改口不叫「內地人」叫「大陸人」,他表示認同:「都要改口叫大陸人,唔想呢啲咁嘅地方係香港嘅內地。」


讀者回應