孤獨的劣食家--造訪熊本熊Cafe

孤獨的劣食家--造訪熊本熊Cafe

喺旅程開始之前,我要講一件事先。其實我真係對食物環境好低要求,基本上入到口我都ok,亦唔係一個偏食嘅人。所以,如果連我都話難食,間餐廳好應該執笠!

今日中午有4粒鐘休息時間,所以我一個人浩浩蕩蕩殺落已經響apm開咗一段日子嘅熊本熊cafe,試吓佢哋啲熊本直運食材係咪咁好味。



到達時間,係下午1:30,啱啱中午OL團散哂,我可以好輕鬆入去鳩坐邊個位都得!但係去呢啲 cafe,一個人真係好唔自在,旁邊嗰幾枱都係情侶,得我一個係寂寞的心夜夜叫咁。不過好在,有個貌似出爐影帝劉青雲嘅男仔搭我訕,仲坐埋我對面。



咁食得主題Cafe,我對食物係冇期待的,但求唔好好似上次Hello Kitty中菜軒咁一pat嘢就好。

第一樣嗌嘅,係 set lunch 大蝦天婦羅咖哩 + 蘋果汁,咖哩飯本身都好難煮得難食,算中規中矩,除咗條天婦羅幼過手指尾呢個問題之外,都好正常。



但我最驚喜嘅係,佢哋啲餐具真係好舊好可憐,裝蘋果汁嗰隻熊杯上面隻熊本熊傷痕累累,好似黑社會大佬咁周身疤痕....



另外點嗰個杏仁蛋糕配雪糕仲慘烈,隻碟上面嘅熊本熊公仔居然係貼紙!!!!!
隻碟上面嘅熊本熊公仔居然係貼紙!!!!!
隻碟上面嘅熊本熊公仔居然係貼紙!!!!!(因為很重要所以要講三次)
仲要已經就甩就甩!!!咩料呀?



雖然cafe入面公仔都算多,黑色又襟污糟,但佢地千算萬算,冇估到D咕𠱸會甩色lol ,講真,我唔敢攬囉!佢令我好有悲傷嘅感覺呀!係咪想串我青春不再?!



不過總括嚟講,食物都落得吓肚嘅,set lunch再另加甜品埋單$184.8,值唔值見人見智,反正你都唔係為咗食飯咖啦!



日期:2015年4月21日
時間:1:30pm
地址:觀塘apm LG一田超市
價錢:$184.8


讀者回應