群組語言無味,倒不如靜音一世紀

群組語言無味,倒不如靜音一世紀



WhatsApp、Facebook等實時聊天工具,方便了朋友之間的溝通,隨著群組出現,表面上你一言、我一語好不熱鬧,但開工打仗時勁多無聊訊息,不斷彈出來的提示實在令人心煩。可幸有得校靜音,一 Mute,WhatsApp 可以靜音一世紀,Facebook 亦可「Until you turn it back on」,得閒先睇,或者直頭唔睇,爽曬。

三姑六婆親戚的、講某某是非的、中同的、Group Project 的、某次生日飯的,漸漸你會發覺,得閒的人太多,多少煩膠早一句早晨,午一個「搞笑圖片」(但將軍我笑點高唔識笑),晚一篇「震驚十三億人」新聞(Old news is so 唔識串,或是是呃呀婆假新聞),甚至乎看到一個 Emoji,又另一個跟隊,洗完版之後,大家談過甚麼?有內容有營養的對話寥寥可數看著看著,只覺群組煩厭,唔好怪我 Mute Group 嘛。

Mute 吓一個,Mute 吓又多一個,一個手機過百群組中,沒有靜音的只剩下三兩個,然後發覺,原來好多香港人,真的語言無味。無他,莫講三日不讀書,幾多人三個月都睇唔到一本(我自首),就算以往,每年香港都有一次趁熱鬧講書:書展,今年?話題只剩下幾歲的 Celine 同五十路羅琳寫真,有字嘅書反而成不了熱話。

你可能問,不如唔用 WhatsApp,或者成部機校淨音?當然不可能,公司同事開群組傾嘢,唔覆唔得;網上唔傳得閃卡,就靠「朋友」WhatsApp 私下傳閱,有些群組,還是有做 CD-ROM(唯讀不寫)的必要。

約食飯咪會睇唔到或覆得慢?是的,但有心約的朋友,總會打電話,或另外個人訊息撈上水面。

當然他們會問:「將軍,點解拋埋西瓜Emoji都唔見你覆嘅?」

我好想答下面一段:

「曾經有一個廢噏無極限的群組係我手機,但是我次次Notifications 都睇,睇完發覺無意義才後悔莫及,塵世間最浪費生命的事莫過於此。如果上天可以給我個機會再來一次的話,我會張呢個群組校靜音,如果非要在靜音加上一個期限,我希望是一世紀。」

延伸:
為WhatsApp錄音講兩句 
WhatsApp 消失的頭像 


讀者回應