我在海洋公園惡戰大陸旅客

我在海洋公園惡戰大陸旅客


尋日我去咗海洋公園。其實我係唔想去,唔想同大陸人逼,但念在人情上,先陪親戚去。

原本頭幾個鐘都叫做順利,無落雨。雖然都要面對人多同大陸人打尖嘅問題,但「包容」慣,可以忍受到。最多只係發洩咁向佢哋爆一兩句粗,佢哋亦聽唔明。

直到下午,開始落雨。都頗為狼狽,但好多設施都如常開放,無乜特別。雨落下又停下咁。當然多大陸人就梗,亦有打尖,千里傳音咁樣嘅行為。但又係因為「包容」得多,人開始麻木,最多只係向佢哋發洩一啲佢哋唔明嘅語言:屌,無家教。

再晏少少,因為雷暴關係,有設施開始暫停受務,包括纜車,搞到好多人去排隊搭海洋列車落山。而呢個時候開始,我實在忍唔住大陸人啲仆街性格。

首先係公園宣布暫停纜車服務開始,大陸人大發雷霆。有啲重走去叫工作人員開返纜車。屌真係無常識,人哋都係跟程序做啫,你走去爆粗屌人都無用㗎。我見到位靚女俾大陸人屌到塊面黑哂,我好後悔無走去幫拖。

由於所有人走去排隊撘海洋列車落山走人,情況極度混亂。因為突然之間落下傾盆大雨,再加上宣報暫停纜車服務嘅訊息亦好突然。啲大陸人已經開始發癲,有啲仆街發晒小姐脾氣去屌工作人員。亦有大量大陸人插隊(條人龍極長,我排咗兩個鐘)。我見到個死肥佬柒頭土豪大陸人打尖,我即刻唔怕開片咁,行去屌佢。佢話自己趕時間。我屌你老母我唔趕呀仆街?講道理佢唔聽,我決定屌佢老母。MK仔見到我屌佢,就同我一齊屌,啲姐姐仔見到我屌佢,最終趕咗條死肥佬土豪柒頭大陸人走。

好,繼續排隊,啲大陸阿嬸不斷用個胸部推我。明明無位,都要推我。跟著有個有公主病嘅大陸妹喊住去屌工作人員。喂八婆,大家都趕時間,加上人哋都係跟程序做嘢啫。不過我好佩服啲姐姐仔,可以忍到呢啲仆街。當然我心情已經好差,我有屌條公主病大陸妹,可惜佢聽唔明,見識唔到粵語粗口嘅威力。

好喇,終於可以走。但原來巴士站又係人龍。我排咗又一粒鐘。有大陸人不滿,又走去屌巴士站啲職員。嗰位人兄頂唔順,同佢嘈咗陣。我又厚多士咁行去插嘴(其實佢係我隔離)。結果又係因為佢聽唔明我啲大道理同粗口而敗走。

我上到車,好罕有同一位香港人盡訴心中苦!

究竟幾時可以減少大陸旅客??


(圖片來源:koyoshifumi via Flickr


讀者回應