為咗香港,為咗撐佔領,我間公司應該會執笠

為咗香港,為咗撐佔領,我間公司應該會執笠


我唔想 Umbrella Revolution‬ 快啲完咩?你哋個個有份工,有生意,當然想快的回復正常。

而我,一年來全無收入,就係希望搞得起個 app,而家投資 CALL4VAN 嘅錢已經燒盡,面對糕糕 van 財團銀彈攻勢,收司機月費又遙遙無期,而家仲要咁樣搞一嘢,前期司機義載物資係我自己貼錢,啲客叫車我直情一嘢話冇就收線,即係死得仲快!

至於貨 van 司機,個個都有頭家要養,義載不單止冇錢收,係倒貼埋時間油錢!你估佢哋好想,好過癮?真係有美國派錢都唔錯!

但作為香港人,究竟呢一刻返工搵食重要,還是為自己、為下一代爭取一個公義社會重要?香港人「搞事」,咪就係唔希望霸權肆虐,特首同政府真正向香港人負責,等大家搵食做生意都有個相對合理、公平啲嘅環境?

唔需要幻想,活生生嘅例子,就喺深圳河以北,一樣繁華發達,「只係」每逢教師節要畀錢先生、冇得上 Facebook 要上 QQ 微博、入醫院要收錢先否則唔醫你、車死人冇所謂有錢就搞掂、黑食品毒奶粉都數清咁多。佢哋一樣有工開,一樣有生意做㗎!

最後又有啲人話,抗爭唔一定係好事,可能仲衰添!你睇「佔中三子」班人就知道。但退後一步睇,今次運動已經唔關任何政棍事,係香港人自己領導,自己負責。 我哋要嘅唔係邊個上位、邊個下台,而係公平嘅選舉制度,令政客真正向香港人負責,要立法會廢除功能組別,唔好再喺政策上偏袒權勢壟斷。

講完,有物資請 WhatsApp 我(69904567),如果過多一兩個禮拜,佔領就算完咗,CALL4VAN 都應該會執笠,有工介紹請打畀我。


(本文原載於 CALL4VAN 面書專頁,蒙作者答允轉載。)


讀者回應