圖推不能摺疊嬰兒車上巴士被阻 鄉音婦堵路:香港地冇理由咁冇人情

圖推不能摺疊嬰兒車上巴士被阻 鄉音婦堵路:香港地冇理由咁冇人情



今日(11月28日)有市民於香港仔華貴邨巴士總站,拍攝得一名操不純正廣東話的婦人,聲稱因未能將嬰兒車摺起而被拒上車,婦人不滿,期間一度將嬰兒車停泊在巴士車頭,阻止開車。

當時婦人推著一架名牌嬰兒車,試圖在華貴邨巴士總站,登上往九龍灣的107過海城巴,但卻被司機阻止。婦人之後高呼「真係無良心」,並將嬰兒車停在巴士車頭,之後又表示「我唔撚信你撞撚死我喇」。

之後有其他途人表示「收唔到架車你買嚟做乜嘢呀,推佢落海啦」,之後有其他乘客落車勸止,指根本車廂內不能容納一架嬰兒車。

面對途人的講法,婦人不服,之後又指「香港地冇理由咁冇人情,呢度香港嚟架」,之後就愈來愈多人認為婦人不講道理,籲她離開,最後婦人終於推開嬰兒車,再一次表示「香港地啲人咁嘅」。

根據城巴的乘客須知第24條規定,乘客若有兒童手推車同行,請巴手推車摺起然後登車(傷殘人士輪椅除外)。


(片段由Siu Man Yu提供)


讀者回應
相關文章