TVB《實習天使》離譜劇情大解構(一)

TVB《實習天使》離譜劇情大解構(一)



TVB膠劇《實習天使》一出,全世界嘅焦點都落喺洪永城嗰句 Facebook 留言「護士,喺社會上嘅地位不高」身上,但其實業界最不滿係劇場太脫離現實。小妹作為一個護士,見到首兩集一系列離奇畫面,一定要CAP低舉出錯處,以正視聽,當然,真係得啖笑,認真就輸了。


個病人體溫得35.4,屬於低溫!點解唔report俾負責護士知?


Sister同你講嘢你雙手插袋!!!你係咪唔想畢業?!


呢個就真係不得了!完美演繹咩叫唔及格嘅洗傷口!作為一個護士你要識分咩叫「乾淨」咩叫「無菌」!點解sister你會擺啲「乾淨」嘅嘢喺車頂架呢?你仲要喺旁邊開set...咁幅set仲點會係「無菌」呢?


Sister你對手套摸過咁多嘢已經唔「乾淨」!你仲要雙手咁拎起個「無菌包」入面嘅嘢!!!咁成份嘢咪污染晒囉!!!


呢幅圖就精彩啦!好清楚咁見到,原先喺車頂只係「乾淨」嘅兩個胃形盤同支消毒藥水,已經企咗係「無菌區」入面!重點!頭先sister將抹過傷口嘅棉花球,拋咗喺車面其中一個胃形盤到!!Sister其實你係咪飲大咗呀?


又係咁…對手套周圍摸完就走去掂啲應該喺「無菌」嘅嘢…同埋…你隻左手點解要掂個盤呢!!!


呢班人頭先明明由警車送嚟…點解一去到急診室就無晒呢?!同埋…急診室唔係有保安架咩?!


嗱!!我真心欣賞呢個sister~!!佢唔單止質疑醫生斷錯症!仲可以直接走去顧問醫生間房,而顧問醫生又真係睬佢啵!


若希BB就不得了啦!佢做唔成護士可以去做髮型師!返工前條馬尾好直架喎,一開工條馬尾就攣咗!去到放Tea條馬尾又忽然直返!一放完Tea就即刻攣返啦!媽呀!好亂吖。
P.S.呀高材生…出實習係要紮髻架。


呢幕真係超爆!!其實咁近醫院,點解唔抱佢去急症室呢?!同埋麗香BB又暈又嘔又休克,就算條衛生棉真係主因,咁難道啲金葡菌又會咁乖企定定喺原位等你捉!而俾你捉到個病人就可以即刻醒返?!簡直神跡一樣!


呢個就深少少,真係要行內人先知。點解個病人MEWS會一直係0分!!根據上面張圖佢明明間中心跳都會過100/min,咁點解個MEWS會一直都係0…點解!!!


雖然個畫面幾浪漫,我都好欣賞呢位sister...不過…sister你可唔可以解釋吓點解你可以著住套制服離開咗醫院範圍,而你係on緊duty架喎。

(實習天使截圖)


讀者回應
相關文章