2022十大笑死朕事件

2022十大笑死朕事件


第十位:
香港乜都冧,Mon又冧,船又沉2022年,可謂香港閪冧年,經濟冧檔同時,樹冧、健康院電閘冧、港鐵電梯冧、列車甩門、車卡出軌、海鮮舫沉船、供電橋燒斷。連最紅嘅mirror開紅館演唱會,都冧Mon!
全部都係慘劇,冇一單好笑,但係接連冧檔意象出現,彷如天啓,對經濟閪冧的警告,不過香港懶理警告,繼續專心防疫。當入廟拜神都要針卡,神明唯有隔住口罩苦笑。

第九位:
世紀家事法庭:Johnny depp vs Amber heardJohnny depp被老婆打,家事鬧上法庭,卻成了Johnny depp 與Amber heard一生中最受歡迎的一齣戲,全球追看,叫好叫座。本來食住metoo風潮,平權浪潮下Amber heard理應實食無黐牙,無奈,最後因為演技太差,庭上表現浮誇,淪為meme圖,女權撚首次世紀敗陣!

第八位:
容海恩登報脫離爺媳關係袁氏一家,本就是政治撕裂之家,一家三口本來已經有泛民有建制,再娶多個親共嘅返嚟。光時之後,老爺袁弓夷直頭變咗港獨撚!容海恩忍無可忍,登報脫離「爺媳關係」。
爺媳?乜有咁嘅親戚關係㗎咩?
如果唔想佢做你家翁,你一係離婚,一係叫你老公,同老豆脫離關係。
你咁樣登報,結果恐怕都脫不了關係喎!

第七位:
奧斯卡星巴黑近年奧斯卡都悶到爆,變成政治正確表態show,今年卻有亮點!主持Chris Rock拿Will Smith老婆開玩笑,本來Will Smith都覺得好笑㗎,但見老婆反白眼,唯有發火衝上台,兜巴星Chris Rock!重點係:Will Smith本來覺得好笑架!

第六位:
口罩紅星豬肉威威,戴罩爆紅除罩即沉香港人戴口罩三年,終於戴懵咗!喺街巿搵咗個豬肉佬出嚟,捧到佢變紅星,當正呢個威威偶像咁應援,又賣巴士應援廣告又搞商場生日會。但重點係冇人知威威咩樣,因為佢全程戴口罩,但係當佢一除口罩,佢就瞬間由紅變黑。
即係話:大家崇拜嘅,其實係口罩!

第五位:
哈里梅根賣小強,賣咗一億英女皇仙逝,全球哀悼,然而早前脫離皇室的哈里與梅根,卻趁着這個時候,推出Netflix紀錄片,數臭皇室!女皇屍骨未寒,忤逆孫就連同美國黑妹,出賣家人圖利。但所謂爆料紀錄片,居然完全冇料,只係不斷讚梅根又靚又叻,靚到皇室妒忌佢,靚到佢阿哥要夾埋傳媒攻擊佢!整個紀錄片,根本就係一個迫害妄想症患者的自白。
而呢條精神病人自白片,居然賣咗一億美金!

第四位:
飛昇兄弟:阿飛樂觀你恐懼,阿昇求雨變水災阿飛年頭話新一波疫情,應該可以樂觀,原因不可考,因為都冇邏輯可言。重點係佢一樂觀,成個香港冧曬咁滯!忽然乜撚都禁,仲要推埋疫苗通行證,咩活動都死,咩生意都做唔到!你以為阿飛已經好黑?跟住佢細佬出場,居然喺熱血外景拍劇期間,走去跳求雨舞,落雨落到水災咁!世界盃期間,佢場場都話想睇十二碼,結果搞到場場罰留堂,巴西都輸埋波!兩兄弟,一個明燈,一個烏鴉口!

第三位:
黃絲老屈林二汶,最後信仰是財神黃絲一直認為林二汶是他們捧出來的,所以,當林二汶上TVB,返大陸,黃絲覺得係對佢哋嘅背叛,即係自己歌曲嘅背叛,背叛咗《最後的信仰》。呢個時候,居然爆出林二汶一直在拜玄武財神!而且,早在2019年,就跟隨修道師傅,到山西安財神殿,拜財神之餘,熱烈祝賀建國七十周年!而且這些資料一直是公開的,她從未掩藏!真相大白!二汶最後的信仰,一直是財神,卻被老屈成黃絲,慘被當成黃色歌手!
林二汶根本不是叛徒,她只是個沉默的受害者!

第二位:
Hater都消費,牛妹買Prime台式食店退出香港,頂讓舖頭,易手過程卻相當肉酸,本來明買明賣,卻把頂手買家講成大魔頭,不斷話人呃佢錢呃佢器材,但係一睇明細,卻發現只係佢自己咩都想賺曬,又要器材又要錢!我做節目評論事件,佢就話我連同頂手買家一齊呃佢!出動個牛妹出嚟賣吓慘,發下爛渣,易受矯情打動嘅香港人,通常都會buy咗佢!偏偏佢遇著唔受矯情嘅熱狗,矯情攻擊有如泥牛入海!
我哋繼續做節目評論,但係就收埋曬喺收費台,結果明明係我哋對家,都變咗我哋客戶!
為咗想知我哋鬧佢咩,唯有買Prime聽收費台。
邊個話聽眾唔係屌返嚟㗎呢?


第一位:
April節目炎上,秀慧即賣Chatroom新主持April技驚四座,屢有佳作!關於日本AV立新法,影響AV從業員,那集節目之中,April金句迭出:「日本女仔其實可以去第二啲國家拍AV。」「有手有腳,其實可以去夜總會做妓女?」,句句都震撼網絡!當日直播期間,熱血時報chatroom大炎上,留言光速湧現,睇都睇唔切!
這時候,陳秀慧靈機一觸,居然想到要出售chatroom留言,把聽眾們數千條憤怒留言(列印出來足足六十多頁A4紙),標價出售!
結果居然賣個滿堂紅!
陳秀慧不愧出版界大師,居然連chatroom紀錄都賣得出。
事件證實了,文字果然有價!



笑死朕第623集:2022十大笑死朕事件
http://www.passiontimes.hk/prog/5/623


讀者回應
相關文章