張敬軒抽蔣麗芸水 嘆雞翼前多謝「雞場老闆」

張敬軒抽蔣麗芸水 嘆雞翼前多謝「雞場老闆」

民建聯立法會議員蔣麗芸,昨天(4月23日)在立法會訓斥港人「你飲得人哋嘅東江水,你就要感恩」,結果被網民套用其邏輯,紛紛發表留言恥笑,如「食得泰國米,你要向泰皇跪安」、「睇完日本AV,你要向日皇明仁敬禮」,以及「請到個菲傭,記得多謝阿基諾三世」。想不到就連歌手張敬軒,昨晚上也在 Instagram 抽蔣麗芸水。

張敬軒昨晚在 Instagram 上載了一鍋雞中翼之相片,並留言指「今晚屋企煎焗雞中翼,我好感恩!好想多謝生呢幾隻雞嘅雞公同埋雞乸!仲有唔知喺世界邊忽嘅雞場老闆!」,其後又指「陣間食生果記得跪謝李嘉誠先生,因為喺百佳買㗎」,還要「多謝德國寶發明個煲」。在留言中他也直認抽水,指「東江水已乾」。

不少網友留言大讚「軒仔好嘢,因為有血有肉的藝人已不多」,也有人認為豈止東江水,「咩水都比軒仔抽乾」,也有人繼續抽水,表示「要多謝地產商令到我哋有屋企,就算有交租都要感恩」。


讀者回應