煮食博客公開藝人警察大合照 被揭曾打鑼叫人刪圖

煮食博客公開藝人警察大合照 被揭曾打鑼叫人刪圖


過往多個星期五,大家都可以在警察4點鐘記者會,見到警察公共關係科的幾位阿Sir,但今日(12月13日)就沒有記者會,反而大家可在網上見到郭Sir、江Sir同謝Sir,與一眾半紅不黑的藝人合照。

流傳的圖片中,見到知名撐警藝人曹永廉,近年終於成為「男一」的楊明,保安局局長李少光兒子李霖恩、姚瑩瑩等與幾位阿Sir大合照。

然而,網上流出的一張截圖,見到「煮食blogger」朱庭萱留言,叫一名叫「Ssgt Andy」的網民刪相,指「醒啲好唔好呀!人哋嚟支持你哋害死人」,結果「Ssgt Andy」終於刪相。

豈料更出人意表的事情發生了,朱庭萱在自己的專頁分享了一眾藝人與公共關係科阿Sir的大合照,指「今日一班朋友一齊去PHQ支持送物資!辛苦晒一班守護香港市民嘅警員!」。

由朱庭萱上載的一輯相不乏笑點,例如有人引用她的留言,指「害死人喇!撐警唔俾得人知架!快啲del!」,不過最搞笑的是幾位阿Sir容貌全部白裡透紅,懷疑是美圖App的傑作。

(朱庭萱fb截圖)

 


讀者回應
相關文章