楊明返TVB拍片鞠躬道歉 冀獲機會重新出發回饋社會

楊明返TVB拍片鞠躬道歉 冀獲機會重新出發回饋社會


因不小心駕駛被判監18日的藝人楊明,今日(1月7日)在赤柱監獄刑滿出獄。

出獄之後,他隨即返回TVB拍攝片段,向外界公開道歉,期間兩次鞠躬表達悔意,又表明會回饋社會。

全文如下:

大家好,我啱啱喺入面出返嚟喇,喺呢十幾日入面,我諗咗好多嘢,反省咗好多嘢,有啲嘢好想好認真咁同大家講。我驚我自己講得唔好,又或者有啲講遇漏,所以我記低咗。

對於我飲酒嘅習慣,為大家同公司帶嚟好多麻煩同擔憂,我深感抱歉。我喺到向大家;同一直關心我嘅家人、朋友同公司,喺到好認真咁同大家講聲對唔住。我好明白所製造出來的行為係完全唔可接受;受到今次嘅懲罰係必然的,喺裏面呢十幾日我不斷反省,我知道遵守法紀;遵守道路交通規則係非常之重要,我每日都提醒自己,之後一定要謹慎做人,認真工作,做返多啲嘢回饋社會,我唔會容許自己再有做出同類嘅事情。

呢件事的確係我人生中好大教訓,希望大家俾多啲空間、俾多啲時間同機會我,等我可以重新出發。
最後希望大家再次接受我道歉。對唔住。

(TVB娛樂新聞截圖)


讀者回應
相關文章