今日港漫,邊個仲敢講「好賣」?

今日港漫,邊個仲敢講「好賣」?


首先問吓大家,有冇捧場訂閱《金蒙空》呀?未嘅話,真係要用實際行動支持!

事關唔駛太過精明都睇得出,港漫以呢個「實體」模式出版落去,係冇前景嘅!道理簡單,無論你做到點樣巴閉都好,都敵唔過「手機」同埋天價租金(租貴令到報攤同埋書屋頂唔蒲)!冇咗銷售渠道,啲書點賣呢?

今日頂得順,唔表示聽日頂得順,聽日頂得順,後日都頂唔住啦!最低限度,我哋已經好難同人講──「我哋越嚟越好賣!」當然,可以講,不過係咪事實,大家心知肚明!

嗱!講咗咁多肺腑之言,大家識做咯噃!呢壇嘢,唔係講笑架!

《金蒙空》就是開始扭轉港漫逆境的第一步!
訂購連結︰http://www.passiontimes.hk/prime/

如今港漫普遍為週刊模式,每冊約$20,每月支出近$100。PassionPrime月費低至$65,每日平均只需要$2.1,就可以欣賞到由牛佬及倫裕國之獨家日刊連載,外加五套全新週刊式漫畫及30套完整漫畫,絕對超值!

我們希望這個營運模式,可以支持香港漫畫作者,能夠得到穩定而充足的支援,讓他們創作出更多出色的作品。

「PassionPrime」的服務預定2018年8月5日(星期日)開始運作。 屆時更會推出新版本的手機應用程式對應「PassionPrime」的全新服務。請即到:http://www.passiontimes.hk/prime/ 優先訂購。


讀者回應
相關文章