香港真係慘過公廁

香港真係慘過公廁


今集城巿論壇,又有一班左膠撲出嚟,話要幫少數族裔爭取福利,幫佢哋輪公屋上樓。手法,又係一貫訴諸悲情賣小強。剩係你少數族裔無樓住?剩係你少數族裔住緊劏房?因為你係少數族裔所以零舍有光環?

除卻英殖年代駐港嘅印巴啹喀兵後裔,點解呢十年八年街上面多咗咁多南亞人、非洲人?咁就要由英治年代說起。

整體嚟講,英國統治香港百多年,無疑係功大於過。不過英國佬經常當香港羊牯,亦都係事實。先唔計中英談判期間,英國佬賣甩香港人呢筆賬,英國當年面對越南船民問題,同聯合國拆掂數,將香港作為「第一收容港」,為香港嘅經濟同治安帶來沉重負擔,至今聯合國難民專員公署欠香港十幾億,依然未還。

舊債未清,新債又起。中共成日話英國佬臨走前埋低一大堆炸彈,公道啲講,其實錯唔哂。1992年,香港締結咗《禁止酷刑公約》。簽咗條公約後,當其他國家嘅人嚟到香港,如果話自己喺祖國受到逼害,基於人道立場,香港政府無權遣返佢哋。早唔簽,遲唔簽,臨撤出香港最尾幾年先嚟簽?講咗啲咩,自己參透吓。

結果就係,政治難民唔多,經濟難民就一大堆。入境處數字指出,八成人都係被捕後先提出酷刑聲請。香港呢十幾年突然多咁多南亞同非洲人,唔少就係由呢個途徑。你細細個有無見過咁多南亞人、非洲人?無呀嘛。即係話,只計係英殖年代做啹喀兵同警察留係香港嘅後裔,無可能會咁多。就算南亞人鍾意生,都係無可能會咁多。

白啲講,即係話香港同當年做「第一收容港」一樣,要幫手接收難民,減輕英帝美帝嘅負擔。不過就由以往只係收越南船民,變成「聯合國公廁」,要俾世界唔同地方嘅難民中出。人地唔單止有津貼,仲有義務律師幫佢哋打官司。津貼名義上由香港國際社會服務社(ISS)提供,實質上係由社署委託,即係話,咪又係用納稅人嘅錢去普渡眾生囉。

一班連公民身份都無既人,談不上有享用公民福利既資格。啹喀兵和警察後裔對香港發展有功,係香港公民,自不能與上述所講的一批人混為一談。但係左膠社福界,似乎有意無意將兩者混為一談,一概以少數族裔名爭福利。

社福界當然喜見更多貧窮人口來港,否則左膠社福界邊有得做大做闊?爭在未將「酷刑聲請的難民也是香港一份子,我哋要擴闊對香港公民身份既想像」講出口。

以正途定居喺香港嘅少數族裔,如果唔盡早將自己同班經濟難民同左膠切割的話,遲早賠上辛苦建立嘅形象。班經濟難民喺社區早就造成唔少治安上嘅問題,加上左膠社福界為私利存心靠害,一味製造少數族裔悲情賣小強嘅形象,以正途定居嗰班隨時成為左膠光環嘅犧牲品。

城邦建國之後,香港以華夏傳統為主體,但對各族群亦有一定程度的接納包容。只要他們願意認同香港文化主體,努力融入香港主流社會,而並非以弱勢社群賣弄悲情為名,實為特權階級的左膠邪道自居,香港社會必定會接納以正途定居的族群。相反,如果膽敢與左膠沆瀣一氣,以特權階級的姿態阻礙城邦建國大業者,立國後將與左膠賣港賊一併清算。


讀者回應