家長「自求多福」害死下一代

家長「自求多福」害死下一代



因為阿女要轉校做插班生,今日要到新校辦手續,中學部條隊有十幾人,而小學部條隊約二、三十人。我差不多排包尾,排喺我前面嗰3個係大陸人,喺我後面嗰兩個又係大陸人,我就好奇再留意排喺隊頭嗰幾個,又有兩個係大陸人,其他就留意唔到喇。當時心諗,死得啦!連中學插班都搞成咁。

辦完手續,去咗一間馬鞍山嘅幼稚園,處理完芭蕾舞班嘅事務之後,我就趁機問幾個畢業生嘅家長,佢哋喺小學統一派位派成點。因為馬鞍山係跨境學區之一,之前都有好多相關新聞報導過,當其時教育局就否認安排失當,吳克儉回應話設立跨境校網嗰陣,已作出多方面考慮及諮詢,認為能夠全面照顧各學童。仲話跨境學童派到去天水圍、屯門係預期之內,咁即係對其他區影響唔大啦。事實係幾個小朋友都派唔到本區小學,全部都係派十幾志願,好小小就去沙田,最大鑊嗰個要去到葵涌。咁嗰幾個家長唯有靠叩門呢個最後機會,睇見佢哋個徬徨樣,真係覺得好陰公。

其中有兩個家長,仲有多個細路喺下年畢業,咁我問佢哋點打算?唔問由自可,問完仲嬲!其他家長就各有提意咁樣,有人叫佢哋搬啦,唔係跨境學童校網可能好小小。有人仲仆街就話,喺自行派位嘅時候報假地址,博一博,好多人都係咁啦,香港人又有,大陸人又有。

聽到佢咁講,我即時反駁佢:「犯法架!」何況自行派位嘅時候,已經有好多跨境學童搶走好多學位,而且已經有好多大陸人係咁做啦,今日《東方日報》都有報,大陸有中介公司做呢啲犯法事,報名校網有,報北區又有,最重要係冇理由為咗避班大陸人而去犯法啫!而仲有細路嘅嗰兩位家長,異口同聲咁話:「唉!唯有自求多福啦!」當時要趕返公司,我冇同佢哋傾落去,只係話下次見面再傾,但係「自求多福」呢句說話,其實我唔係第一次聽到,好幾次同其他家長傾開有關政府施政、教育政策嘅時候,都會聽到呢類消極到噴血嘅講法。

喂!政府施政,推行教育政策,以本土優先係應份。我哋作為父母,為仔女爭取應有權益都係應份。現時嘅社會環境亂成咁,唔單止係教育,各方面都係,好清楚就係政府施政偏袒大陸人所致。作為父母想你嘅仔女有個學位,梗係要政府改變政策,以本土居民優先啦。和平理性,自求多褔,逆來順受,港共政府睬你有味!

我覺「自求多褔」呢種消極態度,只係會得到「自求得仆」,仆街個仆呀!最慘仆得最應嘅,唔係我哋呢班家長,而係我哋嘅細路呀!陰公!

(星期二檔案截圖)


讀者回應