2020十大笑死朕事件

2020十大笑死朕事件


第十位
口罩港!
林鄭公開招標、之鋒攞嚟眾籌、元秋攞去蒸煮

2019年,好像個個香港人都想要發聲,一到2020年,大家就收聲了,因為口罩封嘴。口罩變成香港人的拘束帶,暴政變了個臉,換上瘟疫之名,大家就服從了。
年頭鬧口罩荒,到年尾卻說口罩行業現泡沫。
年初全球缺口罩,林鄭尋找口罩的方法,居然是公開招標,價低者得。元秋都慌了,居然教人用蒸焗方法消毒口罩重用,之鋒率先喺海外班到口罩,唔係派係要嚟賣,叫大家當係眾籌。
一輪擾攘後,才發現口罩是奴役工具。

第九位
幾百萬形象工程,變成王百羽咁樣

自稱坦克車的王百羽,參選立法會申報用了489萬選舉經費,其中不少用作形象設計、化妝。
及後王百羽被控詐騙,這單官司的關鍵,相信會係王百羽個樣,法官需要判斷,佢呢個形象設計,花多咁多錢值唔值得?又,真係畀咗咁多錢都係咁嘅樣,因為生成係咁,又犯唔犯法?

第八位
黃絲區議會大勝,選班議員做城管

去年區議會選舉,黃絲宣告大獲全勝!
結果,一班黃絲區議員,專門去捉超速駕駛,在巴士站捉街坊有冇戴口罩,落公園驅趕玩啤牌阿伯,為限聚令執法。
用選票選出一班城管,就係黃絲嘅勝利。

第七位
買股票撐蘋果

肥佬黎被拘捕,警察入蘋果日報搜檢,黃絲帶為撐肥佬黎,居然使出奇招:買壹傳媒股票!
然而,壹傳媒又唔係啱啱上巿,你買佢股票,D錢唔會入到佢袋架?你買到明明係街貨,事實上只係幫人高位接貨,而派貨畀你嗰個,分分鐘其實係藍絲。
就連蘋果日報都公開呼籲,想撐蘋果不如買返報紙,買股票撐唔到架。
股價開始由高位插手,連登仔開始恐慌,出POST求助。唯有何韻詩,宣稱「再跌我再買」,然後壹傳媒就繼續一路跌,如果何韻詩真係愈跌愈買,佢可能已經成為大股東了。

第六位
扮畀人拉,然後畀人拉

黃絲最愛矯情賣小強,支持政治人物,從來唔係睇邊個做到野,係睇邊個夠慘。
如斯風氣下,黃絲政治人物,總愛顯現自己被迫害一面。黃絲區議員盧俊宇,為求關注,居然出POST宣稱自己被捕。
但警察馬上澄清,從來冇拉過佢,盧俊宇後來也發帖指一場誤會。
然後,盧俊宇居然因為謊稱被捕一事,真的被捕了,求仁得仁。

第五位
黃色批鬥圈
龍門告鳩員工,員工叫醒Ivan

黃色經濟圈成立以來,黃店之間鬥爭不斷,相互鬥黃之餘,又互指對方吃人血饅頭,花生日日派。
黃店龍頭龍門,更成眾矢之的,對家連同前員工,一起聲討!事件最後鬧上公堂,龍門老闆狀告前員工誹謗。
同時,另一知名黃店,卻因為請了大量「手足」,卻無法叫「手足」開工,甚至被「員工」叫老闆Ivan醒下啦!
搞咗大半年,黃色經濟圈最成功之處,是發展成娛樂圈,填補了報紙C版的空虛。

第四位
滅時潘圓咕碌,身體自主玩肥仔

號稱主張「身體自主」、「情慾自主」的黃絲女權KOL(滅時潘、圓咕碌),約會肥仔開房玩SM直播,聲稱是因為肥仔私信性騷擾,又話肥仔係藍絲云云,要開住直播整蠱佢。
結果,因為自己開直播,通曬天,警察上門拘捕兩女。
更好笑是,圓咕碌事後發文割𥱊,話自己雖然只係「旁觀」都難辭其咎,又話自己叫過滅時潘唔好咁做⋯⋯盡顯黃絲女權本色。

第三位
巿民短期內都不可以在餐廳坐下來吃飯

瘟疫政治下,限聚令讓餐廳無曬堂食,慘絕人寰,餐廳慘,巿民又慘。
本台主持阿藍,居然成為了「巿民」代表,每一次電視新聞報道限堂食令,都會播放阿藍最後一次在餐廳堂食的畫面,阿藍面容肅穆,強忍淚水勉強扒梅菜扣肉飯的表現,讓不少香港巿民共鳴落淚。


第二位
黃老闆悲歌
又要出糧罷工,又要WFH

黃店老闆阿K,2019年被社會運動所感動,全力支持公司的年青員工參與抗爭。
結果⋯⋯整間公司上下好像當了抗爭是正職,以為阿K是出糧畀佢地搞運動的,公司全面失控,員工要求老闆出糧讓他們參與罷工,而且罷工以外的時間,也應該響應政府呼籲Work From Home。
反政府時就罷工,聽政府呼籲就WFH,咁到底幾時返工?

第一位
邪神Sherry

2020年所有衰野,都係Sherry引發的。

笑死朕第518集:
2020十大笑死朕事件
http://www.passiontimes.hk/prog/5/518


讀者回應
相關文章