中國製電動巴士投入服務 政府新聞稿TVB無提產地

中國製電動巴士投入服務 政府新聞稿TVB無提產地



中國製電動單層巴士今日(12月27日)投入服務,最令人關心的當然是安全問題,不少巴士迷隨即親身試答,反應好壞參半。由於政府全數資助五家專營巴士公司購買電動巴士,故政府新聞處亦都隆重其事,在今早發出新聞稿介紹,而政府新聞網的 Facebook 專頁,今晚亦都出圖宣傳,指「呢五位實習生會喺五條港島路線服務大家」。當然,各大傳媒亦都爭相報道巴士落地情況。

呢五位實習生會喺五條港島路線服務大家~~新聞速遞:http://j.mp/1ZvbhGm#電動巴士 #單層巴士 #電池電動巴士 #空氣質素 #環保署 #試驗兩年 #城巴 #新巴

Posted by 政府新聞網 on Sunday, December 27, 2015

不過從政府新聞處今日的新聞稿所見,主要就是標榜環保,強調可以希望改善路邊空氣質素,但市民最關心的產地就隻字不提。至於無綫新聞方面,亦有相似情況,雖然有巴士迷在受訪時指這架中國比亞迪巴士「不及格」,但同樣未有提及產地。

在政府新聞網的專頁,不少網民都留言表示不太歡迎城巴的比亞迪巴士,有人笑指「呢架巴士最環保嘅地方係令地球少咗人類」、「應該搵成龍做代言人宣傳呢啲巴士,你懂的」,亦有人批評政府不應用納稅人的金錢,資助私營巴士公司買車。

(圖片提供:柏斯敦巴士台)


讀者回應
相關文章