罪人的一天

罪人的一天



「本班列車將稍為延遲...」日日聽著港鐵延誤的廣播,都習以為常,幸好每日都再預早七點出門口,否則遲到又被扣勤工了,雖然,得雞碎咁多。

未夠三十歲,但都覺得仲要依賴交通工具好悽慘,特別是我呢啲有腳痛傷患,但表面看出不來的後生仔,坐,呀唔係,唔敢坐,只敢企港鐵,免得唔為意有老人家大肚婆在附近讓唔切座,就隨時被拍上網公審。

終於逼到金鐘轉車,人多空氣侷,夏天特別難忍,開個芭蕉扇涼吓啦,點知隔嚟個呀叔,就讀屈穎妍篇《芭蕉熱》,話「青春,本應是『捱得』的代名詞,今天,卻早跟嬌生慣養畫上等號。放下你的芭蕉扇吧,流一點汗、多吃點苦,來到冷氣間,你才會懂得感恩、懂得珍惜。」

都唔知得罪佢啲咩,到出閘個個到趕,佢係都要批雞翼掙攝喺我前面,我敬老讓佢喇。返到去,班呀姐係咁講同個仔去邊旅行,拋低啲野比我跟就算,佢地吹水吹到唔洗做咁。要佢入系統喇,又話密碼唔得,即刻打去IT度亂咁鬧人,原來自己Hi咗個Cap Lock呀。面懵懵之後去開會,發洩曬落嚟,開曬啲廢會,次次都冇用,有佢講冇人講,問題講野冇Power又冇Point,但係都要Recap 又Recap,等到兩點散會餓到我死呀。

平時我就帶飯嘅,諗住慳錢又唔洗應酬嘛,你知香港公司,同或者唔同邊個食都係扮公室政治吖嘛。不過上次Appraisal呀姐話咁樣唔合群,要同同事(包括佢)食喎。咁好啦,去到食,佢地係咁講隔離Team是非,話呀邊個邊個去Working Holiday係冇出息掛住玩、話邊個未來女婿買咗樓先係叻仔,關我事咩?我咪篤手機炒iPhone波鞋,同網購慳吓錢囉,又比佢話低頭族係眼光狹窄。仲話教精我話,要學識炒股炒樓先有出息喎。呢個年代,你要有錢,首先要有錢先得㗎,我啱啱先還完Grant Loan,交完家用份奀到喊嘅人工淨番幾多吖。成日都比佢地啲所謂中高層話後生唔努力、一蟹不如一蟹。

食完飯番去,我就做到冇停手,佢地班中高層就忙囉,係咁講自己細路點讀兩間幼稚園、讀幾多興趣班,慌死人唔知佢地壓迫仔女好似壓榨下屬咁,然後佢地傾到六七點就有十萬個借口放工,臨走前掟份野落嚟話「唔急㗎,聽朝九點交就得。比心機,捱吓啦後生仔。」

我就做到夜晚十一點幾,終於可以收工搭的士Claim番公數,一上車耳筒塞住耳仔,費事聽到所謂主流媒體,請嗰啲咩人力資源顧問話「八九十後工作態度散漫、不懂跟同事相處、成日嗌辛苦想跳槽」。點知個的士司機話唔識路,隔晚都係咁。好啦,教咗佢條路,佢又問我「後生仔有冇佔中呀?有冇收錢搞亂香港呀?」我廢事睬佢。但仲繼續:「都唔知你班後生玩咩手機,咩Uber話?搞到我地行家冇生意呀!阻人搵食咁衰,我聽日去塞住條路睇吓政府幫唔幫我!」我差啲想讀朋友Facebook上的Status:「死廢中唔捱得!淨係識埋怨!一定係收左錢出黎搞事!」落車找錢仲有五毫子我問司機去咗邊,佢仲要聲大大話:「不嬲都冇㗎喇,你班廢青真係第一日出嚟撈㗎?幾毫子仲同我計?」

我唔明,點解搭的士都要受氣?
只知道,後生就有原罪,就日日被人批鬥。

延伸:總之後生仔呼吸都係錯
http://www.passiontimes.hk/article/07-07-2015/24186


讀者回應